Σάββατο 25 Ιουλίου 2015

Ο Σπαλιάρας απαντά στο τρολάρισμα: «Διαθέτω το σώμα μου για λιθοβολισμό»

Ο Σπαλιάρας απαντά στο τρολάρισμα: «Διαθέτω το σώμα μου για λιθοβολισμό»

Ο Γιάννης Σπαλιάρας ξαναχτύπησε και απαντάει σε όλους όσοι του τα χώνουν για τις χιλιάδες γυναίκες που κοιμήθηκε μαζί τους. Αποκαλύψεων συνέχεια.

Από την ώρα που δημοσιεύθηκε η συνέντευξή του Γιάννη Σπαλιάρα, στην οποία δήλωσε ότι έχει κάνει έρωτα με 4.000 γυναίκες, έχει ξεσπάσει ένα απίστευτο κύμα σάτιρας και σχολίων. Το μοντέλο κυριάρχησε στα social media και οι ατάκες που ειπώθηκαν είναι αμίμητες και κάποιες φορές "σκεπάζουν" την δική του απίστευτη δήλωση.

Τώρα ήρθε η ώρα να ξαναμιλήσει ο ο Γιάννης Σπαλιάρας, αλλα επειδή δεν προλαβαίνει τις εκδόσεις, το έκανε μέσω Facebook. Ομολογουμένως το έκανε με χιούμορ, προχωρώντας σε άλλη μία αποκάλυψη: στην πραγματικότητα είναι ο Batman!

«Χάρηκα που στη χώρα μου που εχει τόσα προβλήματα ο λαός ξεχάστηκε λιγο κράζουν τον Σπαλιαρα επειδή σε μια στιγμή ειλικρίνειας τόλμησε να πει αληθεια..μαλλον συνηθίσαμε τα ψέμματα κ σιγουρα υπαρχει δάκτυλος απο την Γερμανία για να αποπροσανατολιστει ο κόσμος κ να περάσει το μνημόνιο...για όσους δεν εκτονωθηκαν ακομα θα διαθεσω το σώμα μου για λιθοβολισμό στο Σύνταγμα σε ημερομηνία που θα οριστεί σύντομα..P.S Δεν ειπα όλη την αληθεια στην πραγματικότητα ειμαι ο Batman».



ΑΝ σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ...ΕΔΩ..  για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου