Σάββατο 25 Ιουλίου 2015

Μουρίνιο: Φοβάμαι τον θάνατο, δεν θα βάψω ποτέ τα μαλλιά μου

Μουρίνιο: Φοβάμαι τον θάνατο, δεν θα βάψω ποτέ τα μαλλιά μου

Μία διαφορετική συνέντευξη έδωσε ο Ζοσέ Μουρίνιο, με τον προπονητή της Τσέλσι να δηλώνει ότι δεν θα βάψει ποτέ τα μαλλιά, ενώ εξομολογήθηκε ότι ο μεγαλύτερος του φόβος είναι ο θάνατος.

Μία διαφορετική συνέντευξη έδωσε ο Ζοσέ Μουρίνιο, με τον προπονητή της Τσέλσι να δηλώνει ότι δεν θα βάψει ποτέ τα μαλλιά, ενώ εξομολογήθηκε ότι ο μεγαλύτερος του φόβος είναι ο θάνατος.

Αναλυτικά όσα είπε ο Special One στην Evening Standard:

Για το ενδεχόμενο να βάψει τα μαλλιά του: "Στη ζωή ποτέ δεν πρέπει να λέμε ποτέ, αλλά δεν νομίζω ότι θα βάψω ποτέ τα μαλλιά του. Δεν το σκέφτηκα ακόμα και όταν ήμουν νεότερος. Είναι το σημάδι που δείχνει ότι μεγάλωσα και έχω ωριμάσει και μου αρέσει αυτό".

Για τον μεγαλύτερό του φόβο: "Ο θάνατος. Θα ήθελα να ζήσω πάρα πολλά χρόνια, να είμαι δίπλα στους δικούς μου ανθρώπους, φοβάμαι ότι κάποια μέρα θα αφήσω αυτό τον κόσμο και μαζί τα αγαπημένα μου πρόσωπα".

Για τα δύο αντικείμενα που έχει πάντα μαζί του: "Το ένα είναι μια φωτογραφία με τα παιδιά μου. Την αγαπώ αυτή την φωτογραφία. Το άλλο είναι ένας σταυρός. Δεν είναι θέμα προκατάληψης, αλλά κυρίως αίσθημα πίστης. Δεν σημαίνει, βέβαια, ότι είμαι τόσο προληπτικός ώστε αν μια μέρα ξεχάσω να τα πάρω μαζί μου, να νιώσω ότι αυτό μπορεί να μου στοιχίσει ένα παιχνίδι".


ΑΝ σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ...ΕΔΩ..  για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου