Δευτέρα 23 Μαρτίου 2020

Ακούστε τα λόγια μου.....

Ακούστε τα λόγια μου.....

Στον Στρατο στην Εκπαιδευση μας οταν πλεον μας εφταναν στα ορια ενας λοχιας με βροντερη φωνη μας φωναζε …Ηθικον; ..και εμεις απαντουσαμε ΑΚΜΑΙΟΤΑΤΟΝ !!!…

Θα γινω ο πιο αγαπημενος σου φιλος της επομενες μερες , ειτε υπαρχει το ιντερνετ ειτε οχι , ειτε μπορεις να με ακους ειτε οχι μεσα σου θα ακους την φωνη μου να σε ρωταει ξανα και ξανα Ηθικον ; και θα σε ακουω οπου και αν εισαι να μου φωναζεις ..ΑΚΜΑΙΟΤΑΤΟΝ !

Ειμαστε σε πολεμο φιλε μου φιλη μου , σε εναν πολεμο που σκοπο εχει να βαλει σε κλουβι τα παιδια μας και να δημιουργησει ενα Μελλον που ακομα και αρρωστημενη φαντασια δεν θα το προτιμουσε ..!

Ξεκινησε η επιβολη του δογματος , με ενεργειες κρυφες και μυστικες , σε πεδια αορατα στην πραγματικοτητα σου , απο αυριο στης 6 το πρωι θα πρεπει να συντονιζεις τον παλμο της δημιουργιας τους , για καθε φορα που θα στελνεις μηνυμα στο 369 τους καθε φορα μα καθε φορα θα συντονιζεις την νεα πραγματικοτητα που θελουν να επιβαλουν ..!

Ειναι η αρχη της μαχης και οχι το τελος , ειναι μια καλη προσπαθεια τους αυτο ειναι σιγουρο …αλλα !

Δεν νομιζεις οτι ειναι πολυ ευκολο να χασουμε με αυτο το σεναριο; ..Αληθεια πιστεψες οτι θα χασουμε ;…

Ποσα πετυχαμε μαζι ; Αυτο το αρθρο το διαβαζουν πολλοι αλλα εγω μιλαω σε σας που πλεον το γνωριζεται , ποσα πετυχαμε μαζι; Για αυτο πρεπει να πουμε σε ολους πια …

Να περιμενετε το απροσμενο , το ασυλληπτο , το σοκ που χρειαζεται ωστε το μαυρο ιερατειο να γονατισει .!

Να πιστευετε στα θαυματα , να πιστευετε μεσα στην καρδια σας το Προσταγμα ..οτι γνωρισα προστατευω κατακτω οτι με απειλει ..! Να ξανα πιστεψετε στον θεο σας και τους Αγιους σας … ! Η πιστη σας , η σιγουρια σας ειναι ικανη να γκρεμισει την οποια συχνοτητα δονηση μας απειλει! …

Θα ειναι ξαφνικο , μην φοβηθειτε , θα ειναι κυριαρχικο , μην λυγισετε ..πρεπει να γινει οτι χρειαζεται παση θυσια να σταματησει ο παλμος τους και να ξεκινησει ο δικος σας συντονισμος !

Αν νομιζετε οτι ολα αυτα σας τα γραφω ωστε να σας στηριξω ψυχολογικα κανετε λαθος , δεν εχετε αναγκη ακομα την ψυχολογια σας , σας τα γραφω για το μετα , στα γραφω για την στιγμη ..θα σου φωναζω Ηθικον; και θα απαντας με ψυχη ΑΚΜΑΙΟΤΑΤΟΝ !…

Το 369 δεν θα αντεξει , πρεπει να αφησεις τα παντα πισω σου και να διαβασεις , να κατανοησει η ψυχη σου , πρεπει να αφησεις την οποια κριση , αν ειναι ενα γραμμα αλλοπαρμενο , αν ειναι ενα παραμυθι που εξυψωνει το εγω , αν ειναι απλα πλασεμπο…Σε θελω εδω ψυχη και σωμα , σε θελω εδω εγρηγορο , σε θελω εδω ορθιο με την στοχευση σου σαν ξυραφι , …

Θα αφεθεις στον δικο μου-μας προγραμματισμο , ..ΕΣΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ , εσυ εισαι το κυμα …εγω-εμεις απλα θα γυρισουμε το κλειδι …

Να εισαι ετοιμος , μπορει να φανει οτι ειναι για κακο αλλα το κακο ειναι μπροστα μας …αλλα ο συντονισμος θα σπασει!

Ο δευτερος αετος μου μολις ξεκινησε το ταξιδι του …με μονο στοχο να σπασει !

Ολα εχουν εξηγηθει μεσα στο περασμα του χρονου μας …!

Να με κρινεις μετα …το δεχομαι οσο πιο ταπεινα μπορω ..ισως τοτε σου αποδειξω ποσο δυσκολη ειναι η θεση μας αυτη την στιγμη!!

Αιτουμε την βοηθεια σας δικαιοι του ουρανου …! Μπορει να γινει και αλλιως , υπαρχει ακομα ελπιδα …!



Stranger…

ΠΗΓΗ

ΑΝ σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ..ΕΔΩ...  για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου