Δευτέρα 13 Ιουνίου 2016

Πρεβολαράκη στο Πρακτορείο Sport: «Νοιώθω πως παίρνω πάνω μου όλη την ελληνική πάλη»

Πρεβολαράκη στο Πρακτορείο Sport: «Νοιώθω πως παίρνω πάνω μου όλη την ελληνική πάλη»


Παρασκευή, 10 Ιουνίου, 2016

Δουλευταρού, πεισματάρα, συνεσταλμένη αλλά και μαχήτρια όταν ανεβαίνει πάνω στην παλαίστρα, είναι τα στοιχεία που συνθέτουν την προσωπικότητα της Μαρίας Πρεβολαράκη. Η μοναδική εκπρόσωπος της ελληνικής πάλης στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο 2016, έχοντας ξεπεράσει οριστικά το πρόβλημα τραυματισμού που αντιμετώπισε πριν από μερικούς μήνες, προετοιμάζεται εντατικά για το κορυφαίο αγωνιστικό ραντεβού του καλοκαιριού.

Το ΑΠΕ-ΜΠΕ και το «Πρακτορείο Sport» συνάντησε την αθλήτρια του Εθνικού ΓΣ στο Sportcamp του Λουτρακίου, εκεί όπου πραγματοποιεί το πρώτο στάδιο προετοιμασίας ενόψει Βραζιλίας. Μια προετοιμασία που θα διαρκέσει έως την τελευταία εβδομάδα του Ιουνίου και στηρίζεται σε δυνατά sparrings με δύο αθλήτριες που έχουν έρθει στην Ελλάδα ειδικά γι` αυτόν τον σκοπό. Την Ρουμάνα Εστέρα Ντόμπρε, πέντε φορές ασημένια πρωταθλήτρια Ευρώπης (10η στους Ολυμπιακούς του Λονδίνου), αλλά και την Ισπανίδα Καριμά Σάντσεθ Ραμίς, 5η στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2014 στα 55 κιλά. Δίπλα της, στον δρόμο για το Ρίο, ο προπονητής της Mohsen Paryae και ο Ολυμπιονίκης Αμιράν Καρντάνοφ (υπεύθυνος προπονητής για τις εθνικές ομάδες ανδρών).

«Βρισκόμαστε εδώ και μερικές ημέρες στο Λουτράκι για το πρώτο στάδιο της προετοιμασίας ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων. Η ομοσπονδία, λόγω έλλειψης παρτενέρ για sparrings, μου έδωσε την ευκαιρία να καλέσω αθλήτριες από το εξωτερικό που δεν κατάφεραν να προκριθούν στο Ρίο. Είναι γεγονός ότι τα γυναικεία σώματα πάνω στην προπόνηση είναι τελείως διαφορετικά, γι` αυτό και κάλεσα την Ρουμάνα Ντόμπρε και την Ισπανίδα Σάντσεθ Ραμίς. Δύο αθλήτριες με πρωταγωνιστικό ρόλο σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο που ανήκουν στην κατηγορία μου», είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Μαρία Πρεβολαράκη, η οποία από τον επόμενο μήνα έως και την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων θα βρεθεί σε Ισπανία και Σουηδία για προετοιμασία αλλά και αγώνες.

«Τον Ιούλιο ξεκινάμε προετοιμασία στο εξωτερικό. Θα πάμε στην Ισπανία για τουρνουά αλλά και προπονητικό καμπ έξι ημερών με τη συμμετοχή χωρών απ` όλον τον κόσμο. Στα τέλη του επόμενου μήνα είμαστε προσκεκλημένοι από τον προπονητή της Σουηδίας να κάνουμε προπονήσεις με την εθνική ομάδα της χώρας. Δυνατές προπονήσεις δεδομένου ότι η Σουηδία, στην κατηγορία μου διαθέτει μία αθλήτρια που λογικά θα βρίσκεται μέσα στα μετάλλιο του Ρίο: την Μάτσον. Οι προπονήσεις με μια αθλήτρια τέτοιου επιπέδου, μόνο καλό μπορεί να μου κάνει και ανυπομονώ για το συγκεκριμένο ταξίδι».

Η Μαρία Πρεβολαράκη δεν είναι απολύτως έτοιμη ακόμη για το Ρίο, αφού όπως παραδέχθηκε και η ίδια στις δηλώσεις της «έχω να καλύψω ακόμη ένα 20% για να βρεθώ σε φουλ φόρμα. Βρίσκομαι ήδη στο 80%, όμως μέσα από αυτές τις προετοιμασίες θα βρω των εαυτό μου και την κατάλληλη στιγμή θα είμαι έτοιμη να προσφέρω το 100%. Το ευτύχημα είναι ότι έχω ξεπεράσει εντελώς το πρόβλημα τραυματισμού. Οι ενοχλήσεις που ένοιωθα στον αυχένα αποτελούν παρελθόν και κάποιοι μικροτραυματισμοί που βγαίνουν πάνω στις προπονήσεις τις αντιμετωπίζω άμεσα με τον φυσιοθεραπευτή μου, Παναγιώτη Βεκρή».

Η αθλήτρια του Εθνικού ΓΣ διαθέτει ήδη εμπειρία από Ολυμπιακούς Αγώνες, λόγω της συμμετοχής της στο Λονδίνο και ως εκ τούτου «έχω λάβει ήδη το βάπτισμα. Ήταν μια καλή εμπειρία οι αγώνες του Λονδίνου αφού μόλις είχα ξεκινήσει ν` αγωνίζομαι σε επίπεδο γυναικών. Είδα πως είναι το κλίμα και πλέον με τέσσερα χρόνια μεγαλύτερης εμπειρίας και περισσότερων αγώνων στις πλάτες μου, νομίζω ότι θα τα πάω καλύτερα σε σχέση με τότε».

Στην κατηγορία των 53 κιλών (55κ. μέχρι το 2012), η Μαρία Πρεβολαράκη παραδέχθηκε ότι υπάρχουν τέσσερις αθλήτριες φαβορί για την κατάκτηση του μεταλλίου, διευκρίνισε ωστόσο πως «πολλά μπορούν να αλλάξουν κατά τη διάρκεια των αγώνων. Σημαντικό ρόλο θα παίξει η κλήρωση και σε ποιό γκρουπ θα βρεθείς. Το μετάλλιο αλλά και το χρώμα αυτού του μεταλλίου, είναι θέμα τύχης. Ικανοτήτων αλλά και τύχης». Στην ερώτηση εάν προτιμάει μια κλήρωση δυνατή στην αρχή ώστε να βρεθεί στα ρεπεσάζ ή «ποδαρικό» με έναν βατό αντίπαλο που ωστόσο μπορεί ν` αποδειχθεί μοιραία στη συνέχεια, η δις «ασημένια» πρωταθλήτρια Ευρώπης (3η στο Παγκόσμιο του 2012) , είπε πως «είναι σίγουρο πως θα προκύψει κάποια καλή αθλήτρια στο γκρουπ σου. 

Δύσκολο, εάν όχι απίθανο, να αποφύγεις ένα τέτοιο σενάριο. Το ζητούμενο είναι να έχω κάποια βατά ματς κι αν προκύψει κάποια καλή αθλήτρια και με κερδίσει, να έχω τη δυνατότητα να πέσω στα ρεπεσάζ. Μια καλή κλήρωση μπορεί να σε φέρει πάρα πολύ ψηλά, αρκεί βέβαια να είσαι και εσύ προσηλωμένη στο στόχο και πανέτοιμη αγωνιστική. Εάν δεν υπάρχει συνέπεια στο ένα από τα δύο, τότε οι ελπίδες για να βρεθείς στο βάθρο των νικητριών είναι μηδαμινές. Προσωπικά, αυτό που με ενδιαφέρει περισσότερο δεν είναι το όνομα του αντιπάλου, αλλά να είμαι αγωνιστικά πανέτοιμη ώστε να δώσω τα πάντα πάνω στους αγώνες».

Η Μαρία Πρεβολαράκη δεν άφησε ασχολίαστε και το γεγονός πως είναι η μοναδική εκπρόσωπος της ελληνικής πάλης στο Ρίο. «Με λυπεί το γεγονός ότι καλούμε να εκπροσωπήσω ένα ολόκληρο άθλημα για την πατρίδα μου. Είναι κρίμα που θα είμαι η μοναδική εκπρόσωπος. Νοιώθω ότι παίρνω όλο το βάρος της πάλης επάνω μου. Είναι λίγο αγχωτικό, όμως αυτό που προέχει είναι να είμαι καλά, να βρεθώ στην κατάλληλη φόρμα την κατάλληλη στιγμή και να αντιπροσωπεύσω επάξια το άθλημά μου στο Ρίο. Αυτό θέλω, αυτό επιθυμών και πιστεύω ότι και με λίγη τύχη θα καταφέρω να κάνω χαρούμενους και υπερήφανους όλους όσοι πίστευαν και εξακολουθούν να πιστεύουν σε μένα. Η αγάπη τους μου δίνει δύναμη και με πεισμώνει για να φτάσω στο μεγάλο στόχο: ένα μετάλλιο στο Ρίο!».


ΑΝ σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ..ΕΔΩ...  για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου