Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

Γιατί κύριε Γιάννη μου δεν ρωτάς τον Λεβέντη γιατί τσέπωσε την επιχορήγηση;

Γιατί κύριε Γιάννη μου δεν ρωτάς τον Λεβέντη γιατί τσέπωσε την επιχορήγηση;


Ο προφήτης Λεβέντης ανακοίνωσε ότι «οι συντάξεις των βουλευτών πρέπει να κοπούν»

Και εσύ κυρ Γιάννη μου, δεν τον ρωτάς το αυτονόητο:

1. Προεκλογικά έλεγες ότι δεν θα έπαιρνες την κρατική επιχορήγηση. Την τσέπωσες.

2. Προεκλογικά έλεγες ότι θα αρνηθείς τα βουλευτικά προνόμια. Τωρα οι βουλευτες σου παρκάρουν μεχρι και Πόρσε στο πάρκινγκ της βουλής.

3. Προεκλογικά έλεγες οτι θα άλλαζες βουλευτές καθε έξι μήνες. Τώρα τους εχεις καρφώσει πάνω στα έδρανα.

4. Προεκλογικά έβριζες τα σόγια των άλλων. Τώρα βόλεψες και εσύ όλα σου τα σόγια.

Αλλά εσύ κυρ Γιάννη μου, προκείμενου να κανεις νούμερα, γίνεσαι νούμερο πλάι στο νούμερο. Γιατί δεν παραγγέλνεις και καμμιά πίτσα, από το να κάνεις αναπαράσταση την μεγαλη επιτυχία του Ευγένειου Σπαθάρη «ο καραγκιόζης προφήτης»; Και επιφυλάσσεις στον εαυτό σου τον ρόλο του Χατζηαβάτη λέγοντας «Ναι προφήτη μου»!

Όσο για τον Δημήτρη Καμπουράκη, από το μια σταγόνα ιστορία, ένας οχετός Λεβέντη να αμαυρώνει την ιστορία του.

Τα ύστερα του κόσμου…


ΑΝ σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ..ΕΔΩ...  για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου