ΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ , ΚΑΘΑΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ , ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ!!!!
Έκλεψε την παράσταση στην Πάτρα το πρωτότυπο αυτοκίνητο ελληνικής κατασκευής. Το ιδιαίτερα γρήγορο σπορ αυτοκίνητο μεταφέρθηκε στην Πάτρα για τις ανάγκες γυρισμάτων ενός βίντεο, ανέβηκε τελικά τα 193 σκαλοπάτια της Αγίου Νικολάου και μάλιστα δεκάδες άτομα παρακολούθησαν και χειροκρότησαν την προσπάθεια του οδηγού. Το διθέσιο πρωτότυπο έχει μήκος....3.920 χλστ., πλάτος 1.960 χλστ., ύψος 1.250 χλστ. και μεταξόνιο 2.560 χλστ., χωρίς όμως να αποκλείεται στο μέλλον να χρησιμοποιηθεί ένα μεγαλύτερο σασί, ώστε να προστεθούν και δύο πίσω θέσεις. Ζυγίζει 1.600 κιλά και φορά τον LS7 7.0-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα της CorvetteZ06, απόδοσης 505 ίππων, κάτι που του δίνει τη δυνατότητα να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε 3,8 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 300 χλμ./ώρα.
Η κίνηση μπορεί να σταλθεί σε όλους τους τροχούς, ενώ υπάρχει η επιλογή η δύναμη του κινητήρα να στέλνεται μόνο στον πίσω άξονα. Διαθέτει τρία διαφορικά με κεντρικό κλείδωμα, με τη ροπή να στέλνεται σε αναλογία 33 % / 67 % για τον εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα, με τη συγκεκριμένη αναλογία να επιλέγεται καθώς θεωρήθηκε η βέλτιστη, ώστε να περιορίζεται στο ελάχιστο η υποστροφή.
Σύμφωνα με το crashonline, το κιβώτιό του είναι ειδικά κατασκευασμένο για το αυτοκίνητο και διαθέτει έξι ταχύτητες με τρεις τελικές κλιμακώσεις, με την τελευταία να μπορεί να δώσει στο αυτοκίνητο θεωρητική τελική ταχύτητα 600 + χλμ./ώρα.
Έκλεψε την παράσταση στην Πάτρα το πρωτότυπο αυτοκίνητο ελληνικής κατασκευής. Το ιδιαίτερα γρήγορο σπορ αυτοκίνητο μεταφέρθηκε στην Πάτρα για τις ανάγκες γυρισμάτων ενός βίντεο, ανέβηκε τελικά τα 193 σκαλοπάτια της Αγίου Νικολάου και μάλιστα δεκάδες άτομα παρακολούθησαν και χειροκρότησαν την προσπάθεια του οδηγού. Το διθέσιο πρωτότυπο έχει μήκος....3.920 χλστ., πλάτος 1.960 χλστ., ύψος 1.250 χλστ. και μεταξόνιο 2.560 χλστ., χωρίς όμως να αποκλείεται στο μέλλον να χρησιμοποιηθεί ένα μεγαλύτερο σασί, ώστε να προστεθούν και δύο πίσω θέσεις. Ζυγίζει 1.600 κιλά και φορά τον LS7 7.0-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα της CorvetteZ06, απόδοσης 505 ίππων, κάτι που του δίνει τη δυνατότητα να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε 3,8 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 300 χλμ./ώρα.
Η κίνηση μπορεί να σταλθεί σε όλους τους τροχούς, ενώ υπάρχει η επιλογή η δύναμη του κινητήρα να στέλνεται μόνο στον πίσω άξονα. Διαθέτει τρία διαφορικά με κεντρικό κλείδωμα, με τη ροπή να στέλνεται σε αναλογία 33 % / 67 % για τον εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα, με τη συγκεκριμένη αναλογία να επιλέγεται καθώς θεωρήθηκε η βέλτιστη, ώστε να περιορίζεται στο ελάχιστο η υποστροφή.
Σύμφωνα με το crashonline, το κιβώτιό του είναι ειδικά κατασκευασμένο για το αυτοκίνητο και διαθέτει έξι ταχύτητες με τρεις τελικές κλιμακώσεις, με την τελευταία να μπορεί να δώσει στο αυτοκίνητο θεωρητική τελική ταχύτητα 600 + χλμ./ώρα.
Το ύψος του αυτοκινήτου αυξομειώνεται με ειδικό μηχανισμό, με το «trackmode» να είναι 5 εκ., ενώ μπορεί να φθάσει έως και 50 εκατοστά. Η χαμηλότερη θέση τού δίνει τη δυνατότητα να ακουμπάει στο έδαφος (χρησιμεύει και ως αντικλεπτική προστασία). Η ανάρτηση απορροφά κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος, εμποδίζοντας να μεταφερθεί αυτή μέσα στην καμπίνα.
Το Korres 4 αποτελεί τη σοβαρότερη και πιο ολοκληρωμένη προσπάθεια για ένα κατεξοχήν ελληνικό αυτοκίνητο με βλέψεις κυρίως την αγορά της Αμερικής και της Μέσης Ανατολής.
Η αρχική εκτίμηση κάνει λόγο για 50 αυτοκίνητα, αλλά όλοι ευελπιστούν να υπάρξουν περισσότερα, με τη μέχρι σήμερα ανάπτυξή του, στα 12 χρόνια του project και των υπόλοιπων πρωτοτύπων, να έχει κοστίσει αρκετά εκατ. ευρώ.
Πώς γεννήθηκε το P4
Ο εφευρέτης, μηχανολόγος μηχανικός και ορειβάτης-αναρριχητής Δημήτρης Κορρές έχει πάθος με την επίλυση τεχνικών προβλημάτων. Ως μηχανολόγος μηχανικός έχει αναλάβει έως και 40 μετακινήσεις κτηρίων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και την επίβλεψη του ηλεκτρομηχανολογικού και υδραυλικού εξοπλισμού σε μεγάλα έργα. «Κάποια στιγμή, τη δεκαετία του ’90 άρχισα να μελετάω το πρόβλημα του τροχού εναντίον του εμποδίου της λακούβας. Άρχισα να παρατηρώ τις αναρτήσεις των οχημάτων, έκανα ένα σχέδιο και ξεκίνησα να σχεδιάζω τα εξαρτήματα για την κατασκευή ενός οχήματος 1.000 κυβικών», εξήγησε μιλώντας στο Tedx Thessaloniki.
To όχημα τράβηξε την προσοχή της ελληνικής εισηγμένης εταιρείας Mevako που πρότεινε να βγει το αμάξι στην παραγωγή και με τη δική της συνδρομή ολοκληρώθηκε ένα δεύτερο βελτιωμένο μοντέλο 1.300 κμ το 2004, το οποίο όμως δεν μπορούσε να βγει στην παραγωγή διότι ήταν πολύ ακριβό για τα κυβικά του. «Σκεφτήκαμε τότε να κάνουμε ένα super car που θα ανταποκρινόταν στο κόστος. Τότε, όμως, κατέρρευσε το Χρηματιστήριο και μείναμε χωρίς χρηματοδότηση», τόνισε ο κ.Κορρές.
Ο εφευρέτης, όμως, είναι επίμονος. Χρεώνεται και ξεκινάει ένα τρίτο μοντέλο, 3.500 κμ για το οποίο μάλιστα δέχθηκε πρόταση από στρατιωτική βιομηχανία του Άμπου Ντάμπι για να γίνει η παραγωγή εκεί, σε στρατιωτικού τύπου μη επανδρωμένο όχημα. «Η πρόταση δεν μας ενδιέφερε, το όχημα ολοκληρώθηκε, οι επιδόσεις ήταν καταπληκτικές, ενώ βρήκαμε και χρηματοδότηση. Ωστόσο, έπρεπε να πάμε σε όχημα παραγωγής και το 2009 με μία ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών ξεκινήσαμε τη δημιουργία του P4», σημείωσε ο κ.Κορρές.
Στο P4 ο κ.Κορρές και η ομάδα του σχεδίαζαν δύο ολόκληρα χρόνια. «Όταν απευθύνθηκα σε εταιρείες στο εξωτερικό για να μου φτιάξουν σασμάν για το αυτοκίνητο, μού απάντησαν ότι αναλαμβάνουν παραγγελίες πάνω από 10.000 κομμάτια. Σκέφτηκα τότε: τι μηχανικός είμαι αν δεν μπορώ να φτιάξω μόνος μου το σασμάν; Πήγα, λοιπόν, στα συνεργεία της γειτονιάς, πήρα σασμάν και προσπάθησα να καταλάβω πώς κατασκευάζεται», σημειώνει χαρακτηριστικά.
Η βασική καινοτομία του αυτοκινήτου είναι η ανάρτηση, που δεν επιτρέπει στους τροχούς να σηκωθούν από το έδαφος. Έτσι το αυτοκίνητο σκαρφαλώνει απίστευτα εμπόδια χωρίς να το καταλαβαίνουν οι επιβάτες. Επίσης, το ειδικό σασμάν του αυτοκινήτου δίνει τη δυνατότητα για διαφορετικούς τρόπους οδήγησης: γρήγορη οδήγηση, σκαρφάλωμα σε σκαλιά ή ακόμα και κερκίδες.
«Όλα τα μέρη είναι μηχανικά, δεν υπάρχουν πουθενά ηλεκτρονικά», τόνισε στη Voria.gr ο κ.Κορρές, ο οποίος λίγο νωρίτερα στη σκηνή του Tedx αποκάλυψε ότι το μυστικό P4 στηρίζεται σε δύο αρχές: την υπομονή και τη συνεργασία. «Ο τροχός όταν συναντάει ένα εμπόδιο ανεβαίνει προς τα επάνω. Στο P4 οπισθοχωρεί λίγο προς τα πίσω για να δώσει χρόνο στο αυτοκίνητο να ξεπεράσει το εμπόδιο. Άρα εδώ υπάρχει η υπομονή. Επίσης, κάθε φορά που συναντάει ένας τροχός εμπόδιο το χτύπημα μοιράζεται στους υπόλοιπους τρεις τροχούς, δηλαδή υπάρχει συνεργασία», υπογράμμισε.
skeftomasteellhnika / voria.gr
http://kalamatanews.blogy.gr
ΑΝ σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ...ΕΔΩ.. για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου