Τι θα συμβεί στη Μαλαισία Airlines Jets
H malaysia Airlines , η οποία καίει μέσα από δεκάδες εκατομμύρια δολάρια και χάnει τους επιβάτες κατά κύματα μετά από back-to-back καταστροφές, έχει οριστεί να υποστεί ριζική αναδιάρθρωση για να αποφύγουν την εκκαθάριση και αφού ο στόλος της μετατοπιστούν σε φιλικό ουρανό.
Οι κρατήσεις των επιβατών ήταν κατά 11 τοις εκατό τον περασμένο μήνα, οι ταξιδιώτες έχουν σπάνε pics από παράξενα άδειες καμπίνες σε ορισμένες πτήσεις, και η αεροπορική εταιρεία ανακοίνωσε ζημίες 97 εκατομμύρια δολάρια το δεύτερο τρίμηνο, ενώ προειδοποιεί ότι τα πράγματα μπορεί να χειροτερέψουν τους επόμενους μήνες.
Μια αναθεώρηση που περιλαμβάνει την απόλυση 6.000 υπαλλήλων, περίπου 30 τοις εκατό του σημερινού εργατικού δυναμικού της, ως μέρος ενός $ 1.900.000.000 αναμόρφωση ανακοινώθηκε την Παρασκευή.
Κοιτώντας προς το μέλλον, διαδρομές κλίμακα-κάτω ή μια στρατηγική εταιρική σχέση με άλλη αεροπορική εταιρεία είναι τα πιθανότερα σενάρια για την ανάκαμψη της αστέρι-διέσχισαν φορέα.
Σε ακραίες περιπτώσεις, λένε κάποιοι ειδικοί, η αεροπορική εταιρεία θα μπορούσε τελικά να χρεοκοπήσει, που σημαίνει ότι τα 82 αεροπλάνα που κατέχει θα καταλήξετε στο μπλοκ δημοπρασία και να αναδιαμορφωθεί με άλλες αεροπορικές εταιρείες.
Craig Jenks, πρόεδρος της συμβούλων εδρεύει στη Νέα Υόρκη Airline / Aircraft Projects, είπε ότι είναι ένα longshot, αλλά αν συμβεί, μια σειρά από φορείς των ΗΠΑ που ήθελαν να αγοράσουν "ευκαιριακά" - σπάνε μέχρι και μεταχειρισμένα αεροσκάφη σε τιμές ευκαιρίας - ίσως τα μάτια της στόλου.
Ειδικότερα, είπε, Malaysia Airlines θα είναι ελκυστικό για έναν αριθμό των αμερικανικών αερομεταφορέων, οι οποίοι θα μπορούσαν να το βελτιώσουμε και να ανακαινίσουν τους και να τους φέρει πίσω στον αέρα χωρίς επιβάτες ποτέ να γνωρίζει από πού ήρθαν »14 A330-300s και 26 Boeing 737-800 της από.
Αυτή η διαδικασία "θα είναι ένα θέμα μηνών", δήλωσε ο Jenks. "Ένας επιβάτης ποτέ δεν θα μάθουμε. Οι περισσότεροι επιβάτες δεν γνωρίζουν τι είναι ούτως ή άλλως.
"Αυτό που καθορίζει την εμπειρία των επιβατών είναι πόσο πρόσφατα το εσωτερικό ανακαινίστηκε," Jenks πρόσθεσε, σημειώνοντας ότι χρησιμοποιείται jet που έχει rehabbed θα μπορούσε να φαίνεται πιο φρέσκο από ένα αεροπλάνο που αγοράστηκε νέο, αλλά δεν έχει πάρει ένα λίφτινγκ.
Η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας των ΗΠΑ δήλωσε αεροπορικές εταιρείες μπορούν να αγοράζουν τους στόλους τους από οπουδήποτε, αλλά τα αεροπλάνα πρέπει να πληρούν τις ομοσπονδιακές αξιοπλοΐας και προτύπων λειτουργίας και να επιθεωρούνται από τον οργανισμό.
Kate Hanni, ιδρυτής ομότιμος της ομάδας καταναλωτών Flyers Δικαιωμάτων, δήλωσε ότι ακόμα και αν δεν υπάρχουν αποδείξεις μηχανικά προβλήματα έπαιξαν ρόλο είτε Malaysia Airlines καταστροφή - την 8η Μάρτη εξαφάνιση της Πτήσης 370 πάνω από τον Ινδικό Ωκεανό και της κατάρριψης του Flight 17 πάνω από την Ουκρανία στις 17 Ιουλίου - που προσωπικά θα ήταν δύσκολη για την επιβίβαση ένα από τα παλιά αεροπλάνα τους.
"Φαίνεται σαν αποδυτήρια στον Τιτανικό!" είπε σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Αλλά είπε ότι ακόμη και αν οι επιβάτες που διαμένουν μακριά από τη Μαλαισία Airlines, οι περισσότεροι Αμερικανοί δεν θα αποφεύγουν να προβούν στην αγορά ενός καθίσματος για ένα από τα αεροσκάφη της, αφού πήρε νέα στολή.
"Θα πρέπει να ενδιαφερομένων για περίπου πέντε λεπτά, αλλά τελικά θα πετάξει μαζί τους», είπε. "Οι αναμνήσεις μας είναι εξαιρετικά μικρή, όταν πρόκειται για καταστροφές αέρα."
Ο Δρ Bijan Vasigh, καθηγητής Οικονομίας και Οικονομικών στο Embry-Riddle Αεροναυπηγών Μηχανικών Πανεπιστήμιο, δήλωσε ότι είναι μάλλον ένα αμφισβητήσιμο ζήτημα, διότι Malaysia Airlines είναι σε καλή θέση για να διασωθούν παρά την καταστροφική χρονιά του.
Σημείωσε ότι μετά από μια σειρά προβλημάτων ασφάλειας και μια συντριβή το 1992 που Valujet στο χείλος του γκρεμού, βρήκε νέα ζωή ως AirTran.
"Δεν νομίζω ότι Malaysia Airlines θα βγουν έξω από τις επιχειρήσεις», είπε.
Reuters συνέβαλαν σε αυτή την έκθεση.
ΑΝ σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ...ΕΔΩ.. για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου