Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

Μηχανοδηγός λίγο μετά τον εκτροχιασμό: "Τα γ@μ**. Θέλω να πεθάνω"

Τι αποκαλύπτει το μαύρο κουτί, της μοιραίας αμαξοστοιχίας, που εκτροχιάστηκε στη Γαλικία. Το μήνυμα του μηχανοδηγού προς την εταιρεία

"Έχω εκτροχιαστεί", είναι το μήνυμά του προς το κέντρο της εταιρείας, την ώρα που σκόνη υπήρχε παντού, γύρω από τα συντρίμμια. "Τι μπορώ να κάνω; Τι υποτίθεται ότι πρέπει να κάνω; Τα γ@μ**. Θέλω να πεθάνω".
Είναι τα λόγια που ακούγονται στο μαύρο κουτί από τον Francisco Jose Garzon ο οποίος ακόμα δεν έχει συνειδητοποιήσει το κακό που έχει προκαλέσει.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της El Mundo στο υλικό του μαύρου κουτιού, ακούγεται ο Garzon να κάνει απελπισμένες εκκλήσεις στο κέντρο ελέγχου μόλις συνειδητοποίησε τι είχε συμβεί.
Οι ερευνητές πρόκειται να μελετήσουν τα δεδομένα και να εξετάσουν επίσης τα συστήματα ασφαλείας στο συγκεκριμένο τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου.
Εάν υπήρχε ένα πιο προηγμένο σύστημα ασφαλείας εγκατεστημένο, ο 52χρονος Γκαρθόν θα είχε ειδοποιηθεί αυτόματα ότι έχει υπερβεί κατά πολύ το όριο ταχύτητας στο συγκεκριμένο τμήμα της διαδρομής, επισήμανε η εφημερίδα Ελ Παΐς, παραπέμποντας στα αντίστοιχα συστήματα για τις γαλλικές υπερταχείες TGV.
Ειδικοί σημειώνουν ότι εάν υπήρχε αυτό το πιο εξελιγμένο σύστημα θα μπορούσε να σταματήσει το συρμό ακόμη και μόνο του σε περίπτωση που το τρένο ανέπτυσσε υπερβολική ταχύτητα.
Στον πίνακα των οργάνων άναψε συναγερμός γιατί ο μηχανοδηγός είχε υπερβεί το όριο ταχύτητας, "κάτι το οποίο αναγνώρισε και ο ίδιος" ο Γκαρθόν, που "προσπάθησε να φρενάρει, χωρίς να μπορέσει να αποτρέψει την τραγωδία", τόνισε η Ελ Παΐς.
Το σύστημα ασφαλείας που είναι εγκαταστημένο στο συγκεκριμένο τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου, το ASFA (Anuncio de señales y frenado automatico), είναι "ένα σύστημα που εξαρτάται περισσότερο από τον ανθρώπινο παράγοντα", επισήμανε ο Χουάν Χεσούς Γκαρθία Φράιλε, γενικός γραμματέας του συνδικάτου των μηχανοδηγών, σύμφωνα με την εφημερίδα.
Λάτρης της ταχύτητας
Ο 52χρονος οδηγός που είχε εμπειρία 30 ετών επομένως ήταν βετεράνος των σιδηροδρόμων, όπως ανακοίνωσε η Renfe, η εταιρία των σιδηροδρόμων του ισπανικού κράτους.
Εν τούτοις έχει αναφερθεί ευρέως πως πήρε μια απότομη στροφή όπου το επιτρεπόμενο όριο ήταν 80 χιλιόμετρα την ώρα με υπερδιπλάσια ταχύτητα.
Πολλές εφημερίδες δημοσίευσαν αποσπάσματα από το λογαριασμό του στο Facebook , όπου υπερηφανευόταν, ότι οδηγεί με υψηλές ταχύτητες. Ο λογαριασμός έκλεισε νωρίς την Πέμπτη.
Ο οδηγός δεν ήταν "διαθέσιμος" για να σχολιάσει τις σχετικές αναφορές μεταδίδει το πρακτορείο Reuters ούτε κατέστη δυνατόν να εντοπιστεί η οικογένειά του ή να βρεθεί αν έχει οριστεί δικηγόρος.
Σύμφωνα με πληροφορίες  ζήτησε και πήρε τον έλεγχο του τρένου 65 χιλιόμετρα νότα του Santiago. O Francisco εγκλωβίστηκε μέσα στο τρένο αρχικά.
ΑΝ σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ...ΕΔΩ..  για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου!


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου