Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

Διέρρευσε το σημείωμα στρατηγικής της ΝΔ για να πετύχουν το ΝΑΙ - Αποδεικνύει ότι στήνουν δημοσκοπήσεις

Διέρρευσε το σημείωμα στρατηγικής της ΝΔ για να πετύχουν το ΝΑΙ - Αποδεικνύει ότι στήνουν δημοσκοπήσεις

Πως τα αποτελέσματα δημοσκοπήσεων εν όψει του δημοψηφίσματος της Κυριακής είναι στημένα από τη Νέα Δημοκρατία, προκύπτει με σαφήνεια από το έγγραφο που διακινείται στα "γαλάζια" στελέχη. Από το σημείωμα προκύπτει πως οι νεοδημοκράτες δε δίνουν δεκάρα για το τί πραγματικά ισχύει, αποφεύγουν σαν τον διάολο το λιβάνι τη συζήτηση επί της ουσίας κι ενδιαφέρονται μόνο για το πώς θα κερδίσουν το δημοψήφισμα με προπαγανδιστικές τακτικές. Τρέμουν τις εμφανίσεις του πρωθυπουργού και επιμένουν πως καλύτερα αποτελέσματα γι' αυτούς φέρνουν οι αντιπαραθέσεις στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ με μη πολιτικά πρόσωπα και φυσικά... δημοσιογράφους. 
Πρόκειται για το σημείωμα που μοιράζεται από τη Συγγρού στα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας, με οδηγίες για το πώς πρέπει να κινηθούν στα κρίσιμα 24ωρα που απομένουν μέχρι το δημοψήφισμα, ώστε να επικρατήσει το ΝΑΙ στις προτάσεις των δανειστών. 
Γράφουν πεντακάθαρα πως ελέγχουν τις δημοσκοπήσεις και μπορούν να τις εμφανίζουν όχι μόνο όπως θέλουν αλλά και κλιμακούμενες, με την επιθυμητή διαφορά 5-10% την τελευταία μέρα.
Ιδού το απόσπασμα που αποδεικνύει πως "στήνουν" δημοσκοπήσεις:
Γι’ αυτό, στο βαθμό που είναι δυνατό, θα πρέπει η δημοσκοπική/κοινωνική δυναμική υπέρ του ΝΑΙ να αποτυπωθεί κλιμακούμενη από τις εταιρείες μετρήσεων, να φανεί δηλαδή ότι υπάρχει μία δυναμική – ρεύμα υπέρ του ΝΑΙ, η οποία είναι σταθερή. Όχι όμως με ομοειδή ποσοστά, γιατί ο κόσμος παραμένει καχύποπτος απέναντι στους δημοσκόπους. Τους θεωρεί κομμάτι του συστήματος. 
Από την άλλη, την Παρασκευή 3/7, που είναι και η τελευταία μέρα που επιτρέπεται βάσει νόμου να δημοσιευθούν μετρήσεις, θα πρέπει να αποτυπώνεται μία καθολική υπεροχή του ΝΑΙ, που δεν θα χωρεί αμφισβήτηση, χωρίς όμως να δημιουργεί και επανάπαυση. Μία διαφορά που θα κυμαίνεται από 5 έως 10 μονάδες ανάλογα με την εταιρεία. Σημειώνουμε ότι σε ανάλογα δημοψηφίσματα στο εξωτερικό το ΝΑΙ συνήθως υποαντιπροσωπεύεται.
Οι "ΠΑΣΟΚογενείς" ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ είναι ο στόχος
Σύμφωνα με το σημείωμα, τα δυναμικά κοινά (ηλικίες 25-55) και οι κάτοικοι των μεγάλων αστικών κέντρων θα ψηφίσουν στην πλειοψηφία τους ΟΧΙ κι άρα στόχος των Νεοδημοκρατών είναι οι γυναίκες, οι πολύ νεαρές ηλικίες κι οι "πασοκογενείς" ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ. Οι τελευταίο θεωρούνται από τη Συγγρού ευαίσθητοι σε μηνύματα όπως η απομόνωση της χώρας αν επικρατήσει το ΟΧΙ: 
Απευθυνόμαστε κυρίως σε αυτούς. Επισημαίνουμε τη διεθνή απομόνωση της χώρας και το γεγονός ότι χώρες όπως η Ρωσία και η Κίνα παίρνουν σαφής αποστάσεις από τις επιλογές της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. 
Δίδεται επίσης μια σειρά διλημμάτων στα οποία σύμφωνα με τις μετρήσεις που έχουν κάνει, ευνοείται είτε το ΝΑΙ είτε το ΟΧΙ:
ΔΙΠΟΛΑ / ΔΙΛΗΜΜΑΤΑ                                    ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ    
Ευρώ VS Δραχμή                                                      ΝΑΙ    
Ευρώπη VS Ελλάδα                                           Οριακά ΟΧΙ    
Μέτρα και Μνημόνιο                                               ΟΧΙ  
Τσίπρας VS Σαμαράς                                               ΟΧΙ     
Τσίπρας VS άλλα μη πολιτικά πρόσωπα               ΝΑΙ     
         
Φόβητρο ο Τσίπρας
Από τον πίνακα γίνεται σαφές πως οι νεοδημοκράτες "τρέμουν" τον πρωθυπουργό που σύμφωνα με αυτούς επικρατεί του Αντώνη Σαμαρά αλλά όχι στην αντιπαράθεση με τα μη πολιτικά πρόσωπα. Σημειώνεται πως πρέπει να εγκαταληφθεί η ιδέα ενός ντιμπέιτ των πολιτικών αρχηγών, πρόταση που είχε κάνει ο Σαμαράς μιλώντας στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ, στην αρχή της εβδομάδας.
Στο σημείωμα αναφέρεται επίσης πως το διακύβευμα πρέπει να μην είναι κομματικό αλλά να παρουσιάζεται εθνικό και γι'αυτό προτέινεται η μη αντιπαράθεση "γαλάζιων" στελεχών με στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, ειδικά των στιγματισμένων ως "μνημονιακών", αλλά να αφήνεται στους δημοσιογράφους και στους εκπροσώπους των παραγωγικών τάξεων - εργοδοτών να αντιπαρατίθενται με τα κυβερνητικά στελέχη. Γράφουν στο σημειώμα:
Γι’ αυτό, τόσο ο πολιτικός μας λόγος, όσο και οι συμβολισμοί της επικοινωνίας μας πρέπει να είναι τέτοιοι που να πείθουν, αλλά κυρίως να ακούγονται. Δεν τους πείθουν στελέχη της μνημονιακής ΝΔ. Δεν τους ακούνε καν. 
Πλέκουν το εγκώμιο του Καμίνη, του Μπουτάρη και του Δήμα
Στο σημείωμα, η Νέα Δημοκρατία παραδέχεται ουσιαστικά ότι το πολιτικό της προσωπικό δεν μπορεί να πείσει τον κόσμο και καλεί ουσιαστικά τα στελέχη της να κάνουν χώρο στα μη στελέχη της:
Είναι η ώρα των πολιτών κι όχι των πολιτικών επισημαίνουν: "Ήταν εξαιρετική η εκπροσώπηση από το δίδυμο των Δημάρχων Αθήνας και Θεσσαλονίκης, Καμίνη και Μπουτάρη στη χθεσινή συγκέντρωση της Αθήνας και αυτοί πρέπει να τεθούν επικεφαλής και της συγκέντρωσης της Παρασκευής, πλαισιωμένοι από καλλιτέχνες, επαγγελματίες, επιχειρηματίες, άνεργους-φοιτητές, όχι όμως κομματικά στελέχη (μέχρι τώρα έχουν κάνει εξαιρετική δουλεία άνθρωποι όπως ο Χρήστος Χωμενίδης, ο Πύρρος Δήμας, ο Δημήτρης Αθερίδης, καθώς και οι εκπρόσωποι των παραγωγικών φορέων και των εμπορικών συλλόγων που έχουν de facto μεγαλύτερη πλειοψηφία).

Ποιό είναι το σύνθημα
Η Νέα Δημοκρατία ζητά από τα στελέχη της να αναπαράγουν το σύνθημα "ΝΑΙ για την Ελλάδα, ΝΑΙ για τη ζωή μας". 
Κεντρικό σημείο της ρητορικής των "γαλάζιων" στελεχών πρέπει να είναι σύμφωνα με τη Συγγρού ο εκφοβισμός σε σχέση με την επόμενη μέρα και πιο συγκεκριμένα με το ΕΣΠΑ, τις αγροτικές επιδοτήσεις και τις τραπεζικές καταθέσεις.

Τέλος, βασικό σημείο, όπως θα περιμέναμε αν κρίνουμε από φιλικά προς εκείνους κανάλια, είναι το κλείσιμο των τραπεζών. Συνιστούν όμως με κεφαλαία γράμματα "προσοχή" λέγοντας τους να μην επιμένουν στο "ποιός έκλεισε τις τράπεζες" γιατί είναι τεχνικό ζήτημα αλλά στο "με ποια κυβέρνηση έκλεισαν οι τράπεζες", που παρουσιάζεται ως απλό ερώτημα που καταλαβαίνουν οι πολίτες.
Ακέραιο το σημείωμα της Νέας Δημοκρατίας προς τα στελέχη της, με τις οδηγίες για να εκβιάσουν το ΝΑΙ στο δημοψήφισμα της Κυριακής:

file:///C:/Documents%20and%20Settings/gioylhaggelos/My%20Documents/Downloads/simeioma_stratigikis_tis_neas_dimokratias_yper_toy_nai_dimopsifisma_2015.pdf

ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ
Ο τρόπος που θα ψηφίσουν οι Έλληνες στο δημοψήφισμα θα εξαρτηθεί κατά κύριο λόγο από το ποιό διακύβευμα θα επικρατήσει στο συλλογικό υποσυνείδητο.
Αυτή τη στιγμή για τα κρίσιμα διεκδικούμενα κοινά τα διακυβεύματα είναι ακόμα συγκεχυμένα.
ΚΡΙΣΙΜΑ ΚΟΙΝΑ:
ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΟΧΙ
Δυναμικές ηλικίες 25-55 (κυρίως 35-45)
Αστικά κέντρα
Ψηφοφόροι ΣΥΡΙΖΑ 2015 ( ̴ 70%)
ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΝΑΙ
Συνταξιούχοι
Περιφέρεια
Οι ψηφοφόροι των κομμάτων του Φιλοευρωπαϊκού Μετώπου ( ΝΔ - ΠΟΤΑΜΙ – ΠΑΣΟΚ - ΔΗΜΑΡ),  έχουν σε μεγάλο βαθμό τοποθετηθεί θετικά, με εξαίρεση ένα όχι ασήμαντο ποσοστό Νεοδημοκρατών ψηφοφόρων που υπερβαίνει το 10%.
ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΙ / ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕΝΟΙ
Γυναίκες
Πολύ νέες ηλικίες 18-25
Πασοκογενείς ψηφοφόροι ΣΥΡΙΖΑ ( ̴ 30%)
Επισημαίνουμε ότι η μεγάλη μάζα των πολιτών που μπορεί να μεγαλώσει και να κατοχυρώσει με μία ισχυρή πλειοψηφία την επιλογή του ΝΑΙ, είναι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ που προέρχονται από το ΠΑΣΟΚ. Απευθυνόμαστε κυρίως σε αυτούς. Επισημαίνουμε τη διεθνή απομόνωση της χώρας και το γεγονός ότι χώρες όπως η Ρωσία και η Κίνα παίρνουν σαφής αποστάσεις από τις επιλογές της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ. Γι’ αυτό, τόσο ο πολιτικός μας λόγος, όσο και οι συμβολισμοί της επικοινωνίας μας πρέπει να είναι τέτοιοι που να πείθουν, αλλά κυρίως να ακούγονται. Δεν τους πείθουν στελέχη της μνημονιακής ΝΔ. Δεν τους ακούνε καν. 
Δεν είναι η ώρα να αποδείξουμε ότι το σενάριο της αριστερής παρένθεσης ήταν σωστό, ούτε να πάρουμε τη ρεβάνς των χαμένων εκλογών του Ιανουαρίου. Το δημοψήφισμα έχει εθνικό και όχι κομματικό χαρακτήρα.
Ήταν εξαιρετική η εκπροσώπηση από το δίδυμο των Δημάρχων Αθήνας και Θεσσαλονίκης, Καμίνη και Μπουτάρη στη χθεσινή συγκέντρωση της Αθήνας και αυτοί πρέπει να τεθούν επικεφαλής και της συγκέντρωσης της Παρασκευής, πλαισιωμένοι από καλλιτέχνες, επαγγελματίες, επιχειρηματίες, άνεργους-φοιτητές, όχι όμως κομματικά στελέχη (μέχρι τώρα έχουν κάνει εξαιρετική δουλεία άνθρωποι όπως ο Χρήστος Χωμενίδης, ο Πύρρος Δήμας, ο Δημήτρης Αθερίδης, καθώς και οι εκπρόσωποι των παραγωγικών φορέων και των εμπορικών συλλόγων που έχουν de facto μεγαλύτερη πλειοψηφία).
Είναι προτιμότερο στα τηλεπαράθυρα να αντιπαρατίθενται στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ με δημοσιογράφους ή εκπροσώπους παραγωγικών φορέων κ.α., όχι με στελέχη της ΝΔ. Όσο δημιουργούνται δίπολα κομματικά, χάνουμε το δίκιο μας και μαζί και τις εντυπώσεις.
Είναι η ώρα των πολιτών, όχι των πολιτικών!
Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι όσο οι εικόνες που κυριαρχούν είναι οι ουρές έξω από τις Τράπεζες και τα Supermarkets, οι διαφορές στα exit polls υπέρ του ΝΑΙ είναι διπλάσιες σε ποσοστό. Σήμερα το πρωί σε κάποιες από τις εταιρείες ερευνών το ποσοστό έφτανε το 10% ! Όταν μπήκε στην ατζέντα το θέμα του debate το ποσοστό έπεσε.
 
ΔΙΠΟΛΑ / ΔΙΛΗΜΜΑΤΑ                                    ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ       
Ευρώ VS Δραχμή                                                      ΝΑΙ      
Ευρώπη VS Ελλάδα                                           Οριακά ΟΧΙ      
Μέτρα και Μνημόνιο                                                  ΟΧΙ     
Τσίπρας VS Σαμαράς                                               ΟΧΙ       
Τσίπρας VS άλλα μη πολιτικά πρόσωπα                  ΝΑΙ       
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Το βασικό πολιτικό συμπέρασμα είναι ότι για να επικρατήσει το ΝΑΙ στο δημοψήφισμα, η καμπάνια μας πρέπει να επικεντρωθεί στη ΖΩΗ, την ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ, τη ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ των Ελληνίδων και των Ελλήνων με το Ευρώ μέσα στην Ευρώπη.
Την Κυριακή ψηφίζουμε για την ΠΑΤΡΙΔΑ μας, ψηφίζουμε για τη ΖΩΗ μας.

CONCEPT ΣΥΝΘΗΜΑΤΟΣ
ΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ     
(Να συμπίπτει με το concept της καμπάνιας που τρέχει στο διαδίκτυο «NAI για την Ελλάδα, ΝΑΙ για το Ευρώ»)

ΥΠΟΣΥΝΘΗΜΑ
Την Κυριακή όλοι οι Έλληνες μαζί ψηφίζουμε ΝΑΙ για την πατρίδα μας.
Επιλέγουμε θετικά σταθερότητα και αξιοπρέπεια.      
ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΤΕΛΙΚΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ:
Θεωρούμε ότι οι προοπτικές του ΝΑΙ είναι αισιόδοξες, αλλά η εμπέδωση της αλλαγής της στάσης της κοινής γνώμης (swing), επειδή γίνεται με τρομερά γοργούς ρυθμούς, δεν προλαβαίνει να γίνει πιστευτή ούτε ακόμα και από αυτούς που αλλάζουν τη στάση τους (προς το ΝΑΙ). 
Γι’ αυτό, στο βαθμό που είναι δυνατό, θα πρέπει η δημοσκοπική/κοινωνική δυναμική υπέρ του ΝΑΙ να αποτυπωθεί κλιμακούμενη από τις εταιρείες μετρήσεων, να φανεί δηλαδή ότι υπάρχει μία δυναμική – ρεύμα υπέρ του ΝΑΙ, η οποία είναι σταθερή. Όχι όμως με ομοειδή ποσοστά, γιατί ο κόσμος παραμένει καχύποπτος απέναντι στους δημοσκόπους. Τους θεωρεί κομμάτι του συστήματος.
Από την άλλη, την Παρασκευή 3/7, που είναι και η τελευταία μέρα που επιτρέπεται βάσει νόμου να δημοσιευθούν μετρήσεις, θα πρέπει να αποτυπώνεται μία καθολική υπεροχή του ΝΑΙ, που δεν θα χωρεί αμφισβήτηση, χωρίς όμως να δημιουργεί και επανάπαυση. Μία διαφορά που θα κυμαίνεται από 5 έως 10 μονάδες ανάλογα με την εταιρεία. Σημειώνουμε ότι σε ανάλογα δημοψηφίσματα στο εξωτερικό το ΝΑΙ συνήθως υποαντιπροσωπεύεται. 
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ / ΣΗΜΕΙΑ ΚΛΕΙΔΙΑ:
Η συζήτηση εκτός από το διακύβευμα του τουρισμού που είναι επίκαιρο, πρέπει να στραφεί και σε τρία άλλα ζητήματα:
Τι θα γίνει την ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ αν επικρατήσει το όχι με:
το ΕΣΠΑ
τις αγροτικές επιδοτήσεις και
τις τραπεζικές καταθέσεις
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Πρέπει να αποφύγουμε – ειδικά με τη σημερινή τοποθέτηση του Αλέξη Τσίπρα – το ερώτημα: «Ποιός φταίει για το γεγονός ότι έκλεισαν οι Τράπεζες;». Εκεί οι απόψεις του κόσμου είναι μοιρασμένες, το ζήτημα είναι τεχνικό και εξηγείται πολύ δύσκολα.
Γι’ αυτό, αντί να συζητάμε το γιατί έκλεισαν οι Τράπεζες, απευθύνουμε στους πολίτες το απλό ερώτημα: «ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ;» .
Demos Lab
         Ν.Κ.
ΑΝ σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ...ΕΔΩ..  για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου