Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015

Ρε στην θάλασσα να φέρουν νερό να τους στείλουμε θα αποτύχουν

Ρε στην θάλασσα να φέρουν νερό να τους στείλουμε θα αποτύχουν

ΟΠΩΣ ΤΟ ΒΡΗΚΑΜΕ

Με λες καταστροφολογο , με λες συνωμοσιολογο και γραφικό….και εγώ σου λέω όχι ρε φίλε …δεν γουστάρω την καταστροφή το αντίθετο….δεν μου αρέσει ρε φίλε να σου λέω δυσάρεστα το αντίθετο …χωρατατζής γουστάρω να είμαι και όλοι μαζί μια παρέα να γλεντάμε πίνοντας τσιπουρακι !

Άλλα τυφλός το φελεκι μου ούτε μεθυσμένος δεν μπορώ να γίνω!

Που να πας ρε μάστορα μπροστά σαν τόπος …όταν έχεις αυτούς να σε οδηγούν!

Φύγαμε από τον κοντούλη με τα ποδαράκια κάτω από το κόκκινο χαλί…από τον χονδρό με το κόκκινο χαλί πάνω σε παλέτες …από τον φίλη τον οβελιξ με κουστούμι και φτάσαμε εδώ ρε φίλε…

Υπουργός για την προστασία μου…. υπουργός μάλλον με μνήμη χρυσόψαρου …γιατί βρίζω πάλι εεε …κοίτα εδώ ρε μ@λακα…κοίτα εδώ …

Το χαρτάκι … λέει… USER = YPOYRGOS PASW= 123456

Αυτός θα με προστατέψει γ@μω το φελέκι μου; …εγώ φταίω που τα παίρνω για μπανανία ; Εγώ θα φταίω άμα μπω μέσα στο σύστημα σήμερα το βράδυ και πάρω πρόσβαση ;

ΕΛΕΟΣ ΡΕ ,…ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΡΑΤΑΤΕ …ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ΡΕ ΛΙΓΟ….ΕΛΕΟΣ !

ΑΑΑ Η φψτο ρεεεε….Η φωτο ρεεεεεε σου λέω είναι δημοσιευμενη στο υπουργείο εδώ…

http://www.yptp.gr/images/stories//2015/photos2015/30092015-yptp_toskas.jpg

Κάντε κάνα τάμα σας λέω …να συνεχίζει να μας φυλάει το αόρατο χέρι …γιατί από όπου και να το δεις έχουμε τον κώλο μας όξω ρεεεεεεεεεε!

Stranger…..


ΑΝ σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ..ΕΔΩ...  για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου