Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014

Παπαδάκης σε Γεωργιάδη: Ποιος νομίζεις ότι είσαι; Είσαι γελοίος;

Παπαδάκης σε Γεωργιάδη: Ποιος νομίζεις ότι είσαι; Είσαι γελοίος;

28-11-2014

Ποιος είδε τον Γιώργο Παπαδάκη και δεν φοβήθηκε!

Στα άκρα έφτασε η συζήτησή του με τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της ΝΔ Άδωνι Γεωργιάδη κατά τη διάρκεια της πρωινής του εκπομπής.

Ένας χαρακτηρισμός ήταν αρκετός για να φουντώσουν τα αίματα. Συγκεκριμένα, ο κ. Γεωργιάδης χαρακτήρισε τον κ. Παπαδάκη «Στάλιν» με αποτέλεσμα ο τελευταίος να εξαγριωθεί!

Όλα άρχισαν όταν ο κ. Παπαδάκης είπε στον κ. Γεωργιάδη ότι χαρακτήρισε τους ΑΝΕΛ ως ένα κόμμα «γελοίο».

Τότε ο κ. Γεωργιάδης απάντησε: «Θα μου απαγορέψετε να έχω πολιτική άποψη; Τι είστε Στάλιν;»

Ο χαρακτηρισμός αυτός, έκανε έξω φρενών τον Γιώργο Παπαδάκη.

«Σε εμένα δεν θα μιλάς έτσι! Πάρτο πίσω. Ζήτησέ μου συγνώμη. Απαιτώ να πάρεις πίσω τον χαρακτηρισμό. Ποιος νομίζεις ότι είσαι; Είσαι γελοίος. Εάν εγώ είμαι Στάλιν εσύ είσαι γελοίος!» φώναζε ο γνωστός παρουσιαστής.

Από την πλευρά του ο κ. Γεωργιάδης ισχυρίστηκε ότι δεν τον χαρακτήρισε Στάλιν αλλά ότι το έθεσε με ερωτηματικό.

Τότε ο κ. Παπαδάκης τού απάντησε: «Τότε με ερώτηση και εγώ. Κύριε γελοίος είστε και με αποκαλείτε Στάλιν;»

Τελικά λίγο αργότερα η παρεξήγηση λύθηκε αν και όπως είπε ο κ. Παπαδάκης εάν ψήφιζε Νέα Δημοκρατία σίγουρα δεν θα ψήφιζε τον Άδωνι...

Α.Κ.




ΠΗΓΗ

ΑΝ σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ...ΕΔΩ..  για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου