02-08-2014
ΟΠΩΣ ΤΟ ΒΡΗΚΑΜΕ
Το ακούσαμε κι αυτό σήμερα από την άλτη του μήκους και κολλητό του Μάκη, Υφυπουργό Κ. Κουκοδήμο: «Τα παιδιά, ούτως ή άλλως, δε μαθαίνουν κάτι. Βρίσκονται μέσα σε μια αίθουσα, παίζουν παιχνίδια, ζωγραφίζουν, κ.λπ.»! Το σχόλιο αφορούσε τους συναδέλφους νηπιαγωγούς…
Σίγουρα ο άνθρωπος δεν είχε και δεν έχει σχέση με την εκπαίδευση και δείχνει την προχειρότητα και την ελαφρότητα με την οποία οι υπουργοί παιδείας αντιμετωπίζουν το δημόσιο σχολείο και τη γνώμη που έχουν για τους εκπαιδευτικούς και την παρεχόμενη εκπαίδευση.
Θυμόμαστε την αλήστου μνήμης Διαμαντοπούλου που ουσιαστικά έδιωξε τη γυμναστική από το Δημοτικό Σχολείο και όχι μόνο.
Έρχεται σήμερα ο Κουκοδήμος και θέλει να βάλει την γυμναστική στο Νηπιαγωγείο…
Αυτό λέγεται εθνική πολιτική στην παιδεία; Μπορεί ο κάθε άσχετος να παίζει με τις δομές τις εκπαίδευσης…
Αν πραγματικά θέλουμε να αναβαθμίσουμε το μάθημα της γυμναστικής να το επαναφέρουμε στο Δημοτικό Σχολείο.
Να μπει στα πρωινά τμήματα. Που σήμερα υπάρχουν τεράστια κενά.
Να μπει στα ολιγοθέσια σχολεία που σήμερα δε διδάσκεται.
Να επιστρέψει ξανά στα ολοήμερα που τα τελευταία χρόνια αγνοείται…
Ας αφήσουμε ήσυχο όμως το Νηπιαγωγείο…
Τα παιδιά της προσχολικής αγωγής είναι πολύ μικρά για γυμνασιοποίηση…
(ΥΓ1: Οφείλει να ζητήσει συγνώμη δημόσια από τους συναδέλφους Νηπιαγωγούς για τις προσβλητικές δηλώσεις που έκανες σε βάρος τους και σε βάρος της εργασίας που προσφέρουν)
(ΥΓ2: Να γράψω ότι η ΔΟΕ οφείλει να τοποθετηθεί στο θέμα;)
e-mesara.gr
ΠΗΓΗ
ΑΝ σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ...ΕΔΩ.. για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου!
ΟΠΩΣ ΤΟ ΒΡΗΚΑΜΕ
Το ακούσαμε κι αυτό σήμερα από την άλτη του μήκους και κολλητό του Μάκη, Υφυπουργό Κ. Κουκοδήμο: «Τα παιδιά, ούτως ή άλλως, δε μαθαίνουν κάτι. Βρίσκονται μέσα σε μια αίθουσα, παίζουν παιχνίδια, ζωγραφίζουν, κ.λπ.»! Το σχόλιο αφορούσε τους συναδέλφους νηπιαγωγούς…
Σίγουρα ο άνθρωπος δεν είχε και δεν έχει σχέση με την εκπαίδευση και δείχνει την προχειρότητα και την ελαφρότητα με την οποία οι υπουργοί παιδείας αντιμετωπίζουν το δημόσιο σχολείο και τη γνώμη που έχουν για τους εκπαιδευτικούς και την παρεχόμενη εκπαίδευση.
Θυμόμαστε την αλήστου μνήμης Διαμαντοπούλου που ουσιαστικά έδιωξε τη γυμναστική από το Δημοτικό Σχολείο και όχι μόνο.
Έρχεται σήμερα ο Κουκοδήμος και θέλει να βάλει την γυμναστική στο Νηπιαγωγείο…
Αυτό λέγεται εθνική πολιτική στην παιδεία; Μπορεί ο κάθε άσχετος να παίζει με τις δομές τις εκπαίδευσης…
Αν πραγματικά θέλουμε να αναβαθμίσουμε το μάθημα της γυμναστικής να το επαναφέρουμε στο Δημοτικό Σχολείο.
Να μπει στα πρωινά τμήματα. Που σήμερα υπάρχουν τεράστια κενά.
Να μπει στα ολιγοθέσια σχολεία που σήμερα δε διδάσκεται.
Να επιστρέψει ξανά στα ολοήμερα που τα τελευταία χρόνια αγνοείται…
Ας αφήσουμε ήσυχο όμως το Νηπιαγωγείο…
Τα παιδιά της προσχολικής αγωγής είναι πολύ μικρά για γυμνασιοποίηση…
(ΥΓ1: Οφείλει να ζητήσει συγνώμη δημόσια από τους συναδέλφους Νηπιαγωγούς για τις προσβλητικές δηλώσεις που έκανες σε βάρος τους και σε βάρος της εργασίας που προσφέρουν)
(ΥΓ2: Να γράψω ότι η ΔΟΕ οφείλει να τοποθετηθεί στο θέμα;)
e-mesara.gr
ΠΗΓΗ
ΑΝ σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ...ΕΔΩ.. για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου!
Να την κανουν τι τη Γυμναστικη τα παιδια, αν ηταν κατι καλο θα υπηρχαν φροντηστηρια, αλλα αφου δεν υπαρχουν δεν υπαρχει κονομα, αρα εξω απο τα σχολεια
ΑπάντησηΔιαγραφήποιο μαλάκας...πεθαινης ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΦαίνεται ότι στη χώρα του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη αλλά και του Ρήγα και του νεοελληνικού διαφωτισμού αναρριχώνται στην εξουσία όλο και πιο ανεπαρκείς και ανίδεοι πολιτικοί. Αυτοί ως ειδικότεροι των ειδικών διατυπώνουν απόψεις αδέξιας συνάρθρωσης προκαλώντας έτσι θυμηδία. Άλλωστε, είναι ο μόνος τρόπος προσωπικής τους προβολής μέσω της μιντιακής δημοκρατίας. Ταυτόχρονα όμως αυτό αποτελεί και το μοναδικό εργαλείο σκέψης τους απέναντι στην οργανωτική δύναμη και το μακροπρόθεσμο σχεδιασμό της εκπαίδευσης. Είναι γεγονός ότι, όταν η άρχουσα τάξη εκπροσωπείται από ακατάλληλους ανθρώπους που ασκούν εξουσία, η αποδόμηση κοινωνικών θεσμών και δομών είναι πλέον εμφανής. (Πλάτων, Πολιτεία 546b-547a).
ΑπάντησηΔιαγραφή