Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016

Η αξιοπρεπής Ελληνική Εξωτερική Πολιτική σε μία εικόνα!


ΟΠΩΣ ΤΟ ΒΡΗΚΑΜΕ

Του Κωνσταντίνου Λουκόπουλου

Το «μια εικόνα, χίλιες λέξεις» που λένε οι Κινέζοι δεν θα μπορούσε να είχε πιο καίρια επαλήθευση από την φωτογραφία που όλοι με έκπληξη είδαμε το πρωί στα ειδησεογραφικά sites με τον χαμογελαστό Πρωθυπουργό να συνομιλεί στην Νέα Υόρκη με τον πάντα «επιβλητικό» Πρόεδρο της Τουρκίας Ταγίπ Ερντογκάν χωρίς όμως να υπάρχει και η ελληνική σημαία πίσω τους. Είναι η εθνική αξιοπρέπεια… κ. Πρωθυπουργέ!

Μπορεί η συνάντηση να έγινε στα Γραφεία της Τουρκικής Αντιπροσωπείας στον ΟΗΕ αλλά κατά παράβαση κάθε διπλωματικού πρωτοκόλλου πίσω από τους ηγέτες των δύο χωρών υπήρχαν μόνο οι τουρκικές σημαίες ενώ θα έπρεπε να υπάρχει εκτός της τουρκικής και η ελληνική. Όπως έγινε στη συνάντηση του Α. Τσίπρα με τον Joe Biden.



Ένα διπλωματικό ατόπημα που τόσο ο κ. Τσίπρας όσο και ο κ. Κοτζιάς το κατάπιαν αμάσητο. Μα θα πει κάποιος εδώ έχουμε καταπιεί άλλα και άλλα… Μα θα μου πει κάποιος άλλος αφού είχαν και τις δύο σημαιούλες στο τραπεζάκι μπροστά τους!


Έτσι ακριβώς... αυτές «οι σημαιούλες» είναι για τα τραπεζάκια και για τους… πρωθυπουργούληδες όχι για δύο ισότιμους ηγέτες χωρών που σέβεται η μία την άλλη. Το μόνιμα ευτυχισμένο ύφος του κ. Κοτζιά όταν «συναπαντάται» με τον Τούρκο ομόλογο του κ. Τσαβούσογλου και το μόνιμα ταλαιπωρημένο ύφος του κ. Μουζάλα αποτελούν το κερασάκι στην τούρτα.

Άντε και να υποθέσουμε ότι ο κ. Τσίπρας αν και Πρωθυπουργός 18 μήνες δεν τα «γνωρίζει» αυτά, που ήταν ο διπλωματικός του Σύμβουλος (έψαχνε να βρει μήπως κάποια γραβάτα;) και κυρίως τι έκανε ο ΥΠΕΞ κ. Κοτζιάς; Ίσως να… ενοχλήθηκαν αλλά ο κ. Πρωθυπουργός να είπε κάποιο από τα γνωστά αστειάκια του και να… «το πήρε το ποτάμι»!

Μετά την «πέφτουμε» -και πρώτος απ’ όλους εγώ- σε έναν αμόρφωτο τραγουδιστή γιατί αποκάλεσε τον σφαγέα των Ελλήνων της Μικράς Ασίας, Μουσταφά Κεμάλ, ένα από τους πιο σημαντικούς ηγέτες του κόσμου! Φευ Ελλάς!

ΥΓ. Δεν θα σχολιάσουμε για αυτά που συζητήθηκαν κατά το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων αλλά σύντομα θα επανέλθουμε σε αυτά!


ΑΝ σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ..ΕΔΩ...  για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου
Continue reading

Μητροπολίτης Πατρών σε Τσίπρα: Γιατί τόσο μένος εναντίον της Ορθοδόξου Εκκλησίας;


ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ «ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΥΒΡΙΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΣΙΩΝ ΜΑΣ» ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΝΙΚΟΥ ΦΙΛΗ ΚΑΙ ΖΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΝΑ ΤΟΝ «ΑΝΑΚΑΛΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ»

«Γιατί απομειώνεται και διαγράφεται η προσφορά της Εκκλησίας στους Εθνικούς Αγώνες, κ. Πρωθυπουργέ από τον κ. Φίλη; Γιατί τόσο μένος κ. Πρωθυπουργέ εναντίον της Ορθοδόξου Εκκλησίας; Τι κακόν έπραξε η Ορθόδοξη πίστη; Γιατί ενοχλεί το μάθημα των Θρησκευτικών ως διδασκαλία περί της Ορθοδοξίας και δεν ενοχλούν τα άλλα πιστεύματα και θρησκείες που τυγχάνουν δυστυχώς ιδιαίτερης και προνομιακής μεταχείρισης;», αναφέρει, μεταξύ άλλων, ο Μητρ. Πατρών, Χρυσοστόμου, σε επιστολή του προς των Πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα,αναφορικά με τη στάση του υπουργου Παιδείας, Νίκου Φίλη, απέναντι στην Εκκλησία.

Η επιστολή του Μητροπολίτη Χρυσοστόμου έρχεται μόλις λίγες ημέρες μετά την αυστηρή προειδοποίηση του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμου προχθές, Τρίτη (20/09/2016), οπότε και χαρακτήρισε «απαράδεκτες και επικίνδυνες» τις αλλαγές που ετοιμάζει το υπουργείο Παιδείας στο μάθημα των Θρησκευτικών.

Παράλληλα, σημειώνεται και η αντίδραση του Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ, ο οποίος κατηγόρησε τον πρόεδρο των ΑΝΕΛ, Πάνο Καμμένο, ότι κρύβεται και δεν παίρνει θέση για τις πρωτοβουλίες Φίλη.

Αναλυτικά η επιστολή του Μητροπολίτη Πατρών έχει ως εξής:

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΠΑΤΡΩΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

«κ. ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ, ΑΝΑΚΑΛΕΣΑΤΕ

ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΟΝ κ. ΦΙΛΗ»

Προς

Τον Εξοχώτατον Πρωθυπουργόν της Ελλάδος

Κύριον Αλέξιον Τσίπραν

Εις Αθήνας

Κύριε Πρωθυπουργέ,

Χαίρετε εν Κυρίω πάντοτε.

Σας γράφω με πολύ πόνο ψυχής τις γραμμές αυτές θέλοντας να εκφράσω την προσωπική μου δυσαρέσκεια, ως Έλλην Ορθόδοξος Ιεράρχης, όσο και την δυσαρέσκεια του Ιερού Κλήρου και του πιστού Λαού της Αποστολικής Εκκλησίας των Πατρών, σχετικώς με την όλη στάση και συμπεριφορά τουΥπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Φίλη, έναντι της Εκκλησίας, του μαθήματος των Θρησκευτικών και της Προσευχής.

Η επιστολή μας αυτή είναι συνέχεια, των όσων κατά καιρούς, εν συνειδήσει ευθύνης έχομεν είπει και έχομε γράψει περί του εν λόγω θέματος.

Στις δύσκολες ώρες και καταστάσεις που βιώνει ο Ελληνικός Λαός, κ. Πρωθυπουργέ, αγωνιστήκαμε και αγωνιζόμαστε θυσιαστικώς, όπως και Σείς, για να ξεπεραστή η κρίση και να σταθή ο τόπος μας στα πόδια του.

Συμμεριζόμαστε τον αγώνα και την αγωνία Σας για το καλό της Πατρίδος μας και κάνομε κατάθεση ψυχής για να βοηθήσωμε τους ανθρώπους όχι μόνο ως προς την αντιμετώπιση των υλικών αναγκών, αλλά κυρίως για να εύρουν πνευματικόν επιστηριγμό, δύναμη ψυχής και ελπίδα προκειμένου να προχωρήσουν στη ζωή.

Πιστεύω ότι και Σείς προσωπικά γνωρίζετε, αλλά και κοινός τόπος είναι πλέον, ότι η Εκκλησία ήτο και είναι η απαντοχή και παρηγοριά του Λαού, όχι μόνο των Ορθοδόξων, αλλά και όλων των αδελφών μας που βρίσκονται στην χώρα μας, αφού όλους τους αγκαλιάζομε ως τέκνα του Θεού.

Όμως, ενώ με αίσθημα ευθύνης έναντι Θεού και ανθρώπων πορευόμεθα μιμούμενοι τον Σωτήρα μας, δυστυχώς λυπούμεθα και απογοητευόμεθα, διότι ο Υπουργός κ. Νικόλαος Φίλης, πολλάκις με τα λεγόμενά του παρέσχε πράγματα, όμως με τις τελευταίες τοποθετήσεις του έναντι της Αγίας μας Εκκλησίας, της τροφού και σώτειρας του Γένους, υπερέβη τα όρια και προυκάλεσε την αγανάκτησή μας. (Βλέπετε δηλώσεις του στον τηλεοπτικό σταθμό KONTRA, περί της συμβολής, ως είπε, της Εκκλησίας στην ηθική έκπτωση της κοινωνίας. Σε συζήτηση στον εν λόγω σταθμό διερωτήθη «που ήταν η Εκκλησία στη Χούντα και στην Κατοχή;»).

Γιατί απομειώνεται και διαγράφεται η προσφορά της Εκκλησίας στους Εθνικούς Αγώνες κ. Πρωθυπουργέ από τον κ. Φίλη; Γιατί τόσο μένος κ. Πρωθυπουργέ εναντίον της Ορθοδόξου Εκκλησίας; Τι κακόν έπραξε η Ορθόδοξη πίστη; Γιατί τόσο μίσος εναντίον του προσώπου του Κυρίου μας και της διδασκαλίας του Αγίου Ευαγγελίου, που στήριξε και στηρίζει τον Λαό μας; Γιατί ενοχλεί το μάθημα των Θρησκευτικών ως διδασκαλία περί της Ορθοδοξίας και δεν ενοχλούν τα άλλα πιστεύματα και θρησκείες που τυγχάνουν δυστυχώς ιδιαίτερης και προνομιακής μεταχείρισης;

Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος μας κ. Πρωθυπουργέ, με την συνετή και πατρική φωνή του και την ευθυκρισία του, εξέφρασε τον πόνο όλων μας, μέσα από την τοποθέτησή του, σχετικά με τα συγκεκριμένα ζητήματα.

Κύριε Πρωθυπουργέ, δυστυχώς φαίνεται ότι εξυφαίνεται η μάλλον εξυφάνθη και εφαρμόζεται ένα σχέδιο αλλοτριώσεως της πνευματικής ζωής της Πατρίδος μας. Αυτή η τακτική, να είστε βέβαιος, ότι θα έχη καταστροφικές συνέπειες για το μέλλον της Πατρίδος μας. Αν εμείς οι ίδιοι δεν σεβόμεθα τον εαυτό μας και τα καθ’ ημάς, τότε πως έχομε απαίτηση να μας υπολογίζουν και να μας σέβωνται οι άλλοι; Μη συνδέσετε την θητεία Σας, ως Πρωθυπουργός της Χώρας, με αυτό το έγκλημα. Η ιστορία ουδέποτε χαρίζεται και σπάνια συγκαταβαίνει, ως έχει ευστόχως ειπωθεί. Όλοι μας γράφομε ιστορία και μακάρι να αφήσωμε βήματα και πατήματα ευεργετικά για τον άνθρωπο και τον κόσμο μας.

Αυτός ο Λαός κ. Πρωθυπουργέ είναι ευσεβής, αγαπάει τις ρίζες του, την ιστορία του και την πνευματική του πορεία και είναι συνδεδεμένος με τις Παραδόσεις και την Ορθόδοξη Εκκλησία μας. Είναι πρόκληση και ύβρις η στάση του Υπουργού Παιδείας έναντι των Ιερών και των Οσίων μας. Μπορεί να έχη τις όποιες θέσεις του και αντιλήψεις και την δική του ιδεολογία, αλλά δεν μπορεί να προκαλή το αίσθημα του ευσεβούς και φιλοπάτριδος Λαού μας.

Κύριε Πρωθυπουργέ, για όποιον αγώνα για το καλό της Πατρίδος μας, σας συνοδεύουν οι προσευχές μας και έχετε την υποστήριξή μας. Όμως Σας παρακαλούμε, να ανακαλέσατε τάχιστα στην τάξη τον κ. Φίλη, εάν αγαπάτε ειλικρινά τον Ελληνικό Λαό, ο οποίος υπάρχει και ζεί γιατί κάποιοι θυσιάστηκαν για αυτά που περιφρονεί ο κ. Υπουργός.

Στο όνομα λοιπόν αυτών των Μαρτύρων και των αιμάτων τους με τα οποία πότισαν τα βουνά και τα χώματα της Πατρίδος μας, Σας διαβεβαιούμε ότι θα αγωνιστούμε με σύνεση και σταθερότητα στις πνευματικές μας αρχές, ώστε οι όποιοι υβρισταί και επιλήσμονες αυτού του χρέους, να μη προκαλέσουν άλλο κακό στον τόπο μας. Και θα το κάνωμε όχι μόνοι μας, αλλά μαζί με τον Λαό που υποφέρει υλικά και τώρα βασανίζεται από κάποιους πνευματικά, αφού τον αδικούν καταφανώς μη σεβόμενοι τα εσώψυχά του και τις ιδιαίτερες πνευματικές και πολιτιστικές πτυχές της ζωής του και της πορείας του στον χρόνο και την ιστορία.

Ως ακροτελεύτιον λόγο Σας υπενθυμίζω κ. Πρωθυπουργέ τα λόγια του Μεγάλου πατρός της Αγίας μας Εκκλησίας Ιωάννου του Χρυσοστόμου: «Πόσοι επολέμησαν την Εκκλησίαν, και οι πολεμήσαντες απώλοντο, αύτη δε υπέρ τον ουρανόν αναβέβηκε. Τοιούτον έχει μέγεθος η Εκκλησία, πολεμουμένη νικά, υβριζομένη, λαμπροτέρα καθίσταται…».

Μετά τιμής και ευχών εν Κυρίω

για την επιτυχία στο έργο Σας

+ Ο Πατρών Χρυσόστομος.


ΑΝ σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ..ΕΔΩ...  για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου
Continue reading

Σφαγή Ρωσίας-ΗΠΑ στο Σ.Α του ΟΗΕ  – Ρωσία: «Ο πόλεμος στη Συρία είναι δικός μας και δεν θα αποτύχουμε» 




Του Βασίλη Καπούλα

«Η Ρωσία λέει σε όλους ότι ο πόλεμος είναι δικός της και δεν θα αποτύχει. Η εποχή του Αφγανιστάν έχει τελειώσει». Με αυτή τη φράση σχολίασε ανώτατος Ρώσος αξιωματούχος την σφαγή των 30 Αμερικανών-Βρετανών-Ισραηλινών κτλ στο Χαλέπι όπως σας ενημερώσαμε χτες.

Aμέσως μετά την σφαγή στο Χαλέπι με τους 30 νεκρούς αξιωματούχους των δυτικών χωρών και του Ισράηλ,το ΝΑΤΟ ζήτησε ζώνη απαγόρευσης πτήσεων.

Κατά την διάρκεια ακροάσεως από την Γερουσία, ο Αμερικανός υπουργός άμυνας Άστον Κάρτερ και ο ΑΓΕΕΔ Ιωσήφ Ντάνφορν , ανήγγειλαν την ιδέα της διακοπής πτήσεων των συριακών και ρωσικών στρατιωτικών αεροσκαφών στη Συρία.

Ο υπουργός εξωτερικών των ΗΠΑ Τζον Κέρι, κατά τη διάρκεια μιας τηλεοπτικής αναμέτρησης, δήλωσε ότι ο βομβαρδισμός του κομβόι του ΟΗΕ στη Συρία, έθεσε «βαθιές αμφιβολίες για το αν η Ρωσία και ο Άσαντ μπορούν να εφαρμόσουν τις υποχρεώσεις τους για κατάπαυση του πυρός».

«Για να αποκατασταθεί η αξιοπιστία της διαδικασίας πρέπει να προχωρήσουμε προς τα εμπρός και να διακόψουμε αμέσως τις πτήσεις όλων των αεροσκαφών που πετούν σε αυτούς βασικούς τομείς, προκειμένου να αποκλιμακωθεί η κατάσταση και να δοθεί μια ευκαιρία για την αποστολή ανθρωπιστικής βοήθειας με σκοπό αυτή να ρέει ανεμπόδιστα», δήλωσε ο Κέρι.

Και ο Γερμανός υπουργός Εξωτερικών Φρανκ-Βάλτερ Στάινμαγιερ όμως ζήτησε την ανάληψη δράσης για την απαγόρευση κάθε στρατιωτικού αεροσκάφους πάνω από τη Συρία.

Tο ψυχροπολεμικό κλίμα στις σχέσεις Ρωσίας-ΗΠΑ φάνηκε και στη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ. Η απάντηση της Ρωσία εν μέσω της συνεδρίασης ήταν η αποστολή του αεροπλανοφόρου «Ναύαρχος Κουζνέτσοφ» μαζί με 3000 Ρώσους στρατιώτες.

Ο Υπουργός Εξωτερικών της Ρωσίας, Σεργκέι Λαβρόφ, τόνισε στην ομιλία του ότι μελλοντικές μονομερείς κινήσεις γνωστές ως «συμφωνίες εκεχειρίας»είναι εκτός τραπεζιού. Οι ΗΠΑ παραβιάζουν κάθε πτυχή της συμφωνίας όπως είπε…

Υπάρχουν παραβιάσεις της εκεχειρίας, κανένας διαχωρισμός των «μετριοπαθών» ισλαμιστών. Η Ρωσία πιστεύει ότι είναι μια ενιαία ολότητα αυτές οι οργανώσεις που απλά αλλάζουν ονομασία. Με αντιπερισπασμό οι ΗΠΑ προσπάθησαν να χρεώσουν τον βομβαρδισμό του κομβόι της οργάνωσης «Λευκά Κράνη» στην Ρωσία.

Ο βομβαρδισμός του συριακού Στρατού στηνDeir Ezzor επί μία ώρα από 4 αεροσκάφη της συμμαχίας των ΗΠΑ έδειξε πολλά είπε ο Μ.Άσαντ και ανακοίνωσε την έναρξη επιχείρησης στο ανατολικό Χαλέπι.

Ένα μετάλλιο και ο πόλεμος συνεχίζεται πιο σκληρός από ποτέ….




ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΟ ΛΙΝΚ

 https://web.facebook.com/Channel4News/videos/10154080790106939/







ΠΗΓΗ

ΑΝ σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ..ΕΔΩ...  για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου
Continue reading

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016

Βίντεο - από τη στιγμή που το Απάτσι πέφτει στη θάλασσα


Έντονη κινητικότητα προκάλεσε η πτώση ελικοπτέρου Απάτσι στον κόλπο Ορφανού το πρωί της Τρίτης (20/9) με τα αίτια της πτώσης μέχρι στιγμής να παραμένουν άγνωστα.

Να υπενθυμίσουμε ότι οι χειριστές του εκτελoύσαν την εθνική διακλαδική άσκηση ''Σάρισα 2016'', με το ελικόπτερο να ίπταται στην περιοχή του κόλπου Ορφανού, ανατολικά της Χαλκιδικής, στα Βρασνά Θεσσαλονίκης.

Λίγο μετά την πτώση στο σημείο έσπευσε βοήθεια, ενώ χειριστές μεταφέρθηκαν έχοντας τις αισθήσεις τους στο 424 ΓΣΝΕ Θεσσαλονίκης για να υποβληθούν σε περαιτέρω έλεγχο.

Στο μεταξύ το γύρω του διαδικτύου κάνει ένα βίντεο το οποίο έφερε στο φως το seleo.gr και παρουσιάζει καρέ-καρέ τη στιγμή της πτώσης του ελικοπτέρου στη θάλασσα






ΠΗΓΗ

ΑΝ σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ..ΕΔΩ...  για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου
Continue reading

Η …ΦΟΒΕΡΗ «ΔΥΣΤΥΧΙΑ» ΤΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ!


Γράφει Συντακτική Ομάδα Χειλαδάκη

Θαυμάστε την ιστορία ενός “βασανισμένου” και “ταλαιπωρημένου” παράνομου μετανάστη που γλύτωσε από την κόλαση του πολέμου και της καταστροφής.

Μια ωραία μέρα λοιπόν, καταπονημένος αυτός και δυστυχισμένος παράνομος μετανάστης που τα έχασε όλα από τον πόλεμο, φτάνει κυνηγημένος σε μια γερμανική κωμόπολη με την ελπίδα να ξαναφτιάξει την καταστρεμμένη χαμένη του ζωή.


Αλλά ώ, τι έκπληξη! Μαζί με αυτόν τον δυστυχισμένο ακολουθούσαν και άλλα άτομα ανάμεσα τους τέσσερεις γυναίκες. Η έκπληξη μεγάλωσε όταν τον ρώτησαν τι του είναι αυτές οι γυναίκες, εκείνος τότε απάντησε με φυσικότητα: «Μα είναι το… χαρέμι μου!» και συνέχισε λέγοντας, «πως ήταν δυνατόν να φύγω από την πατρίδα μου και να μην πάρω μαζί μου το χαρέμι μου, τις τέσσερις γυναίκες μου, που με υπηρετούν την ημέρα και με «διασκεδάζουν την νύχτα». Μαζί με αυτές τις γυναίκες ακολουθούσε και ένας μικρός στρατός που ερχόταν καθυστερημένος, από 24 παιδιά. Ήταν βλέπετε πολύ καρπερός.



Αυτή είναι μόνο μια από τις ιστορίες ενός παράνομου πολύ «δυστυχισμένου» μετανάστη αφιερωμένη σε όλους εμάς τους προοδευτικούς… ηλίθιους Ευρωπαίους.

Τα στοιχεία του μετανάστη όπως καταγράφτηκαν στην Γερμανική επικαιρότητα είναι τα εξής: Ο μετανάστης είναι Σύριος και η πόλη που τον δέχτηκε στη Γερμανία είναι το Montabaur στην περιοχή Westerwald, η οποία βρίσκεται ενδιάμεσα Φραγκφούρτης και Βόννης.

Αλλά για να καταλάβουμε ακόμη καλύτερα πόσο δυστυχισμένοι και ταλαιπωρημένοι είναι όλοι αυτοί οι παράνομοι μετανάστες που μας τους φόρτωσαν με σχέδιο, θα δώσουμε άλλη μια είδηση που έρχεται πάλι από τη Γερμανία.

Συγκεκριμένα, το ξέρετε ότι οι παράνομοι μετανάστες που κατέφυγαν κυνηγημένοι σε χώρες της Ευρώπης, πηγαίνουν τακτικά για… διακοπές στις χώρες από όπου έφυγαν ;




Όπως αποκάλυψε η συγγραφέας Katja Schneidt, σε μια συνέντευξη τηλεοπτικής εκπομπής που ασχολείται επί χρόνια με το ζήτημα των παράνομων προσφύγων, οργανώνονται γκρουπ από παράνομους μετανάστες για να κάνουν τις διακοπές τους σε χώρες όπως Συρία, Αφγανιστάν, Ερυθραία και Πακιστάν, όπου υποτίθεται ότι γίνεται πόλεμος και έφυγαν από εκεί για να σωθούν.

Όπως ανέφερε η συγγραφέας Katja Schneidt, υποτίθεται ότι οι άνθρωποι αυτοί ζούσαν σε περιοχές όπου ο άγριος πόλεμος είχε καταστρέψει τα πάντα. Είναι τρελό και παράλογο και μόνο η σκέψη ότι είναι δυνατόν να επιστρέφουν εκεί για να κάνουν τις διακοπές τους. Άρα κάτι δεν πάει καλά σε όλη αυτήν την ιστορία.




Το Υπουργείο Τουρισμού της Συρίας έχει εκδώσει ένα νέο διαφημιστικό βίντεο:




Φυσικά, όλοι αυτοί οι λαθρό από Συρία αντί να πηγαίνουν διακοπές σε χώρους αναψυχής, θα μπορούσαν κάλλιστα να γυρίσουν πίσω στην πατρίδα τους και να πολεμήσουν για να την απελευθερώσουν από τη λαίλαπα των ISIS, Αλ Κάιντα και Αλ Νούσρα, όπου η κυβέρνηση φαίνεται ανεπιτυχής.

Η Γερμανίδα καγκελάριος προτιμά αντί να δημιουργήσει συνθήκες παραμονής στις πατρίδες τους όλων αυτών των παράνομων μεταναστών, τους κουβαλάει στην Ευρώπη με συνέπεια τη δημιουργία αμέτρητων προβλημάτων και ενδοκοινωνικών συγκρούσεων.

Προτιμούν να εγκαταλείψουν το σπίτι και την οικογένεια τους αντί να υπηρετήσουν το στρατό της χώρας τους. Η ίδια η Μέρκελ τους καλει να “καλοπεράσουν” στην Ευρώπη αποσπόντας τους από την πατρίδα τους έτσι αυτό λειτουργεί ως μια έμμεση υποστήριξη της ISIS και της Αλ-Κάιντα.



Λιγότερα παιδιά, περισσότερες διακοπές και αργότερα συνταξιοδότηση: Η Λέσχη της Ρώμης πιέζει σε μια νέα έκθεσή της για την επανεξέταση της πολιτικής σε βιομηχανικές χώρες. Ειδικά η αύξηση του πληθυσμού κάνει τους ειδικούς να ανησυχούν και ζητούν ριζοσπαστικά μέτρα για τη μείωση του ποσοστού των γεννήσεων.


Στο βιβλίο που παρουσιάστηκε πριν μια εβδομάδα στο Βερολίνο, «Ένα τοις εκατό είναι αρκετό – με λίγη ανάπτυξη να αγωνιστούμε για τις κοινωνικές ανισότητες , την ανεργία και την κλιματική αλλαγή», οι δύο μελλοντολόγοι Jorgen Randers και Graeme Maxton τοποθετούνται με 13 θέσεις, στα δύο κυριότερα προβλήματα των πλούσιων στο σύγχρονο κόσμο, την ανεργία και την αυξανόμενη ανισότητα.

Οι διακοπές όπως υποστηρίζουν θα πρέπει επίσης να αυξηθούν σταθερά. Στη Γερμανία, θα πρέπει αρχικά να είναι δύο επιπλέον ημέρες το χρόνο, είπε ο Ρέιντζερς. Την ίδια στιγμή, η ηλικία συνταξιοδότησης θα αυξηθεί. Και οι γυναίκες στον δυτικό κόσμο πρόκειται να λαμβάνουν ειδική υποστήριξη, εάν φέρουν μόνο ένα παιδί στον κόσμο.

Σε αυτό το βίντεο μαρτυρεί ένας αστυνομικός στη Γερμανία ότι η συμβίωση με μουσουλμάνους είναι δύσκολη διότι μεγαλώνουν τα παιδιά τους ακόμα και στις Ευρωπαϊκές χώρες με νόμο Σαρίας. Δίνει ένα παράδειγμα από οικογένειες σαλαφίιστών που απαγορεύουν τα παιδιά τους να κάνουν παρέα με απίστους και να μην παίζουν ούτε καν ποδόσφαιρο μαζί τους. Ένας μάλιστα, για να τιμωρήσει την κόρη του, την κρέμασε ανάποδα μέσα στο διαμέρισμα του και την χτυπούσε. Αυτή είναι η μουσουλμανική βαρβαρότητα σε όλες της τις μορφές. Ένας άλλος κλείδωσε έξω από το μπαλκόνι μέσα στο κρύο το παιδί του γυμνό για ώρες το χειμώνα.

Ο αστυνομικός αφηγείται, «Αυτοί οι άνθρωποι δεν προσαρμόζονται αλλά ζούνε στις χώρες μας με τους δικούς τους νόμους και επιβάλλουν με την πάροδο του χρόνου την θρησκεία και τους νόμους τους. Ας το καταλάβουμε αυτό καλά και ελπίζουμε να διαισθανθούμε επιτέλους τον κίνδυνο αυτόν σε μια χριστιανική χώρα».




Το πιο σοκαριστικό πείραμα έλαβε μέρος στην πόλη Essen της Γερμανίας. Σε μια πλατεία στο κέντρο της πόλης κάποιοι ντύθηκαν ISIS με τις ανάλογες στολές, πήραν μαχαίρια και κάποιους υποτίθεται άπιστους να τους εκτελέσουν στην πλατεία. 

Το σοκαριστικό ήταν όταν διαπίστωσαν με πόση ψυχρότητα αλλά και αδιαφορία αντιμετώπισαν το θέμα ο κόσμος, περισσότερο σαν να επιζητούσαν να δούνε μια ζωντανή εκτέλεση μπροστά τους . 

Άραγε πόση ανοσία με τις συνεχείς προβολές εγκλημάτων έχει πάθει πλέον ο κόσμος στην Ευρώπη.



foto5

Το πιο αισχρό βέβαια σε όλη αυτή την ιστορία είναι πως υπάρχει μια άλλη παράλογη οργάνωση που εμφανίστηκε τώρα τελευταία στο διαδίκτυο πίσω από την οποία, όπως ανακάλυψαν κάποιοι δημοσιογράφοι, βρίσκεται πάλι ο περίφημος Σόρος . 

Η ιστοσελίδα προτείνει τις Ευρωπαίες, μιας και οι άντρες τους πλέον από τα πολλά τα chemtrails με ορμόνες δεν είναι πλέον και πολύ άντρες και δεν μπορούν να γονιμοποιήσουν, να διαλέξουν όπως λέει η ιστοσελίδα μαύρους λαθρο και να ζευγαρώνουν. 

Μάλιστα διαθέτει και λινκ τα οποία οδηγούν κατευθείαν σε πορνοσελίδες όπως eastwesttakeover.tumblr.com όπου εκεί δείχνουν μόνο γυναίκες που συνουσιάζονται με μαύρους άντρες κυρίως από Αφρική.


Φώτο: «Ευραραβία, η Ευρώπη σε χρειάζεται». Το ποσοστό γέννησης σε όλη την ήπειρο βρίσκεται σε συνεχή παρακμή και οι γόνοι του Ευρωπαίου άντρα γίνονται όλο και πιο αδύναμη από γενιά σε γενιά. Μετακόμισε στην Ευρώπη και ξεκίνησε μια επανάσταση. Χτίσε ένα καλύτερο και δυνατότερο μέλλον. Δημιούργησε μια καινούργια φυλή. Δημιούργησε μια καινούργια ήπειρο.

Όλα αυτά τα σχέδια και οι προτάσεις τους δεν αποσκοπούν σε τίποτε άλλο από το να διαλύσουν την κοινωνία μετατρέποντας την σε χώρο πορνείας και να καταστρέφουν το πιο ιερό, δηλαδή την οικογένεια και τα παιδιά. Θα γεννιούνται παιδιά που τις περισσότερες φορές ούτε καν θα γνωρίζουν ποιος είναι ο πατέρας τους.



Φώτο: οι μουσουλμάνοι είτε ζουν στην Ινδία, Νιγηρία ή Συρία, είτε είναι φτωχοί ή πλούσιοι αγράμματοι ή μορφωμένοι, μοναδικός στόχος τους είναι να καταστρέψουν τα έθνη με ταραχές, βομβιστικές επιθέσεις, τρομοκρατία και τζιχάντ, στο όνομα του Ισλάμ. Salman Rushdie

Κυρία Μέρκελ θέλετε εμφύλιο; Αυτό που έγινε στο Bautzen πρόσφατα ήταν μόνο η αρχή.





ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗ
www.nikosxeiladakis.gr


ΑΝ σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ..ΕΔΩ...  για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου
Continue reading

Το ιερό νησί της Δήλου – Γιατί απαγορεύθηκε να γεννιέται και να πεθαίνει κάποιος επάνω σε αυτό


2-9-2016

Πολλά τα ερωτήματα: Γιατί o Δαρείος απαγόρευσε στον ναύαρχό του Δάτη να εισβάλει στη Δήλο; Γιατί ορίστηκε η απαγόρευση να γεννιέται ή να πεθαίνει κανείς στη Δήλο; Τι σημαίνει άραγε ο όρος «δήλοι» και τι αναφέρει γι’ αυτόν η Παλιά Διαθήκη; Πώς και γιατί οι ανασκαφές έδειξαν ότι πριν λατρευτεί o Απόλλωνας, η Δήλος ήταν τόπος λατρείας της Άρτεμης, γεγονός που μαρτυρά μια συνέχεια στη λατρεία της μεγάλης προελληνικής γυναικείας θεότητας, η οποία περιθωριοποιήθηκε με την επικράτηση της λατρείας του Απόλλωνα; Διαβάστε το κείμενο που ακολουθεί!.

Η ΔΗΛΟΣ, όπως όλοι γνωρίζουν, είναι ένα ολοφώτεινο μικρό (μέγιστο μήκος 6 χλμ., μέγιστο πλάτος 1,3 χλμ.) άγονο νησί, που βρίσκεται σχεδόν στο κέντρο των Κυκλάδων (6 μίλια από τη Μύκονο). Ο παράλιος ομώνυμος οικισμός (14 κάτ., υπάλληλοι της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας) υπάγεται διοικητικά στον δήμο Μυκόνου του νομού Κυκλάδων. Πάντως, στο νησί απαγορεύεται η παραμονή επισκεπτών μετά τη δύση του Ήλιου.

Στη Δήλο, σύμφωνα με τη μυθολογία, γεννήθηκε ο Απόλλωνας. Στην αρχαιότητα, το νησί υπήρξε λατρευτικό κέντρο μεγάλης σημασίας. Από τη λατρεία του Απόλλωνα αλλά και άλλων θεοτήτων σώζονται σπουδαία δείγματα, καθώς και μαρτυρίες του σημαντικού ρόλου που διαδραμάτισε η Δήλος στην ιστορία της αρχαίας Ελλάδας.

Το ψηλότερο σημείο της Δήλου (112 μ.) είναι ο Κύνθος, το ιερό όρος στα Α της στενής πεδιάδας, όπου εκτεινόταν η αρχαία πόλη και το ιερό του Απόλλωνα. Άλλοι μικρότεροι λόφοι ορίζουν την πεδιάδα από τα B και τα Ν. Οι ακτές, που είναι διαβρωμένες από τη θάλασσα και γι’ αυτό αφιλόξενες, έχουν δύο μικρά λιμάνια στη δυτική πλευρά: το αρχαίο, στο οποίο αποβιβάζονται και σήμερα οι επισκέπτες, και τους Φούρνους. Υπάρχουν ακόμα δύο μικροί όρμοι, η Γούρνα ΒΑ και ο Σκαρδανάς ΒΔ. 

Ένας χείμαρρος, ο Ινωπός, που ξεκινά από τη δυτική άκρη του Κύνθου, σχηματίζει ένα έλος, που στην αρχαιότητα αποτελούσε την «Ιερά Λίμνη» της Δ. Η βλάστηση είναι αραιή και αποτελείται από χαμηλούς θάμνους· από επιγραφές, όμως, προκύπτει πως στην αρχαιότητα υπήρχαν ελιές, συκιές, αμπέλια, κήποι και, μέσα στο τέμενος, ολόκληρο άλσος. Σήμερα στον χώρο του ιερού υπάρχει μόνο ένας φοίνικας, τον οποίο φύτεψαν οι αρχαιολόγοι που έκαναν τις ανασκαφές τον 19ο αι.

Λίγα λόγια για τη Μυθολογία και την Ιστορία.

Η σημαντική θέση της Δήλου, λόγω της ασφάλειας που παρείχε σε όσους ταξίδευαν μεταξύ Μικράς Ασίας, Χίου, Σάμου και κυρίως Ελλάδας, προσέλκυσε κατοίκους ήδη από την 3η χιλιετία π.Χ. Αρχικά πρέπει να χρησίμευε ως σταθμός και αργότερα για μόνιμη εγκατάσταση ψαράδων, ναυτικών αλλά και πειρατών.

Οι πρώτοι κάτοικοι εγκαταστάθηκαν στον Κύνθο, γεγονός που μαρτυρά ότι τα παράλια του νησιού δεν ήταν ασφαλή. Ο πρώτος οικισμός (περίπου δώδεκα καλύβες) ιδρύθηκε από ναυτικούς από τη Μικρά Ασία, ίσως Κάρες, κατά τη μαρτυρία του Θουκυδίδη.

Μέχρι τον 14o αι. π.Χ. η Δ. ήταν άσημη, γιατί το έδαφός της δεν προσφερόταν για ανάπτυξη οικισμού. Από την εποχή αυτή όμως άρχισε η εγκατάσταση κατοίκων στην παραλία και στη θέση του κατοπινού ιερού οικοδομήθηκαν κάποια λατρευτικά κτίρια, άγνωστο ποιας θεότητας· εικάζεται ότι και εκεί, όπως και αλλού στη Μυκηναϊκή Ελλάδα, λατρευόταν η μεγάλη γυναικεία θεότητα της γονιμότητας.

Οι ανασκαφές έδειξαν ότι πριν λατρευτεί o Απόλλωνας, η Δήλος ήταν τόπος λατρείας της Άρτεμης, γεγονός που μαρτυρά μια συνέχεια στη λατρεία της μεγάλης προελληνικής γυναικείας θεότητας, η οποία περιθωριοποιήθηκε με την επικράτηση της λατρείας του Απόλλωνα. Στοιχείο επιβίωσης της παλιάς γυναικείας θεότητας είναι και η λατρεία της Λητούς αλλά και των Υπερβόρειων Παρθένων, τις οποίες η ελληνική μυθολογία υποβίβασε σε ιέρειες της Άρτεμης.

Η εικόνα της Δ. άλλαξε ριζικά στις αρχές της 1ης χιλιετίας π.Χ., με την εγκατάσταση των Ιώνων στο Αιγαίο. Μαζί με τους Ίωνες θα πρέπει να μεταφέρθηκε, από τη Μικρά Ασία, και η λατρεία του Απόλλωνα, του οποίου η μορφή κυριάρχησε στις γυναικείες θεότητες του νησιού και μετέβαλε τη Δήλο σε λατρευτικό κέντρο τεράστιας σημασίας. Έκφραση αυτής της αλλαγής αλλά και των αγώνων που έγιναν για την επικράτηση της απολλώνιας λατρείας πρέπει να αποτελούν τα γεγονότα που αναφέρονται στον λατρευτικό μύθο του Απόλλωνα της Δήλου, σχετικά με τη ζηλοτυπία της Ήρας για τη Λητώ, τη μητέρα του θεού και της Άρτεμης.

Κατά την κυρίαρχη εκδοχή αυτού του μύθου, όπως δίνεται στο πρώτο μέρος του ομηρικού Ύμνου στον Απόλλωνα (περίπου 700 π.Χ.), η Δ., που πλανιόταν στα κύματα, ήταν ο μόνος τόπος που δέχτηκε –όταν όλοι την έδιωχναν επειδή φοβούνταν τη ζήλια της Ήρας– την κυριευμένη από τους πόνους του τοκετού και κυνηγημένη από την Ήρα, Λητώ, για να γεννήσει εκεί. Σε αντάλλαγμα, η Λητώ είχε υποσχεθεί στη Δήλο ότι ο θεός που θα γεννιόταν από την ένωσή της με τον Δία δεν θα περιφρονούσε την άγονη γη του νησιού.

Μόλις η Λητώ, με τη βοήθεια της Ειλειθυίας και όλων των θεών που είχαν συγκεντρωθεί εκεί, εκτός από την Ήρα φυσικά, έφερε στον κόσμο τον Απόλλωνα, τα πάντα στη Δήλο πλημμύρισαν χρυσό φως και o τόπος γέμισε λουλούδια.

Άλλες εκδοχές του μύθου αναφέρουν πως o ίδιος ο Δίας παρακολούθησε τη γέννηση του Απόλλωνα από την κορυφή του Κύνθου και ότι τα πρώτα δώρα στον Φοίβο τα έφεραν νέοι και νέες από τον τόπο της ευλάβειας και της ευδαιμονίας, τη χώρα των Υπερβορείων, όπου έμενε o Απόλλωνας τους χειμερινούς μήνες.

Η λατρεία του Απόλλωνα

H λατρεία του Απόλλωνα, «του γνησιότερου δημιουργήματος του ελληνικού πνεύματος» (Βιλαμόβιτς), κυριάρχησε στη Δήλο από τους ιστορικούς χρόνους, παραμερίζοντας όλες τις άλλες λατρείες. H μορφή του εδώ ήταν διαφορετική από τη δελφική, παρά τα κοινά χαρακτηριστικά. Και στα δύο ιερά ήταν θεός της μουσικής και του φωτός!

Ενώ όμως στη Δήλο γιορταζόταν με χορούς και ύμνους και τιμούσαν κυρίως τη γέννησή του, στους Δελφούς ο θεός ήταν αυστηρός και υπέβαλλε τον άνθρωπο σε πολλές δοκιμασίες. Στη Δήλο, παρότι αναφέρεται η ύπαρξη μαντείου, δεν φαίνεται να αναπτύχθηκε αυτή η πλευρά της προσωπικότητας του θεού, ενώ στους Δελφούς ήταν ο θεός που φανέρωνε με σημάδια (σήμαινε) τη θέληση του πατέρα του Δία, και με τη βοήθειά του οι άνθρωποι αποκτούσαν πολιτισμένη και ανώτερη ζωή.

Με την εγκαθίδρυση της λατρείας του Φοίβου, η Δήλος έγινε σπουδαίο θρησκευτικό κέντρο. Με τον καιρό και με τις αλλαγές της ιστορικής πορείας των ελληνικών πόλεων, η σημασία και o πληθυσμός του νησιού μεγάλωναν, ενώ οι Ίωνες του Αιγαίου και των δυτικών παραλίων της Μικράς Ασίας συγκεντρώνονταν εκεί μία φορά τον χρόνο για τα Δήλια, γιορτές προς τιμήν του θεού.

Το ενδιαφέρον των Αθηναίων

Αποφασιστικό στοιχείο για την εξέλιξη του δηλιακού ιερού ήταν το ενδιαφέρον των Αθηναίων από την αρχαϊκή περίοδο. Από την εποχή του Πεισίστρατου (6ος αι. π.Χ.) οι Αθηναίοι συνέδεσαν παλιές παραδόσεις τους με τη Δήλο: οι Υπερβόρειες Παρθένες πριν φτάσουν στη Δήλο πέρασαν από τις Πρασιές (Πόρτο Ράφτη) της Αττικής· ο πρώτος βασιλιάς της Αθήνας Ερυσίχθων ήταν ο πρώτος θεωρός (προσκυνητής) του ιερού νησιού κ.ά. Οι Αθηναίοι διαδέχτηκαν στην κυριαρχία της Δήλου τη Νάξο, η οποία πρέπει να είχε τα πρωτεία εκεί έως τον 6ο αι., και επικράτησαν έως το 314 π.Χ.

Χαρακτηριστικό της φήμης της Δήλου είναι πως o Δαρείος απαγόρευσε στον ναύαρχό του Δάτη να εισβάλει στο νησί κατά τους Μηδικούς πολέμους.

Το 476 π.Χ., όταν ιδρύθηκε η Α’ Αθηναϊκή Συμμαχία, η Δ. ορίστηκε έδρα των συνελεύσεων και του ταμείου (το 454 π.Χ. μεταφέρθηκε στην Αθήνα) όπου συγκεντρώνονταν οι φόροι των συμμάχων.

Το 426-5 π.Χ., με τη δεύτερη κάθαρση της Δ. (η πρώτη είχε γίνει το 540 π.Χ.), τη μεταφορά δηλαδή του περιεχομένου όλων των τάφων στη γειτονική Ρήνεια, ορίστηκε η απαγόρευση να γεννιέται ή να πεθαίνει κανείς στη Δήλο, αφού o Απόλλωνας μισεί τον θάνατο και οι νεκροί μιαίνουν το ιερό του.

Το 403 π.Χ. οι Αθηναίοι απομακρύνθηκαν από τη Δήλο, επανήλθαν το 394 π.Χ., μετά τη νίκη του ναυάρχου Κόνωνα και αποσύρθηκαν πάλι το 314 π.Χ.

Από τότε έως το 166 π.Χ. που κυριάρχησαν πάλι (περίοδος της λεγόμενης Δηλιακής ανεξαρτησίας) το ιερό κατακλύστηκε από πλήθος κτίρια, αγάλματα και άλλες δωρεές των ισχυρών. Την περιουσία του ιερού διαχειρίζονταν οι Ιεροποιοί.

Από το 166 π.Χ. έως το τέλος του αρχαίου κόσμου κυριάρχησαν στη Δήλο οι Αθηναίοι, οι οποίοι εκδίωξαν τους κατοίκους για να εγκαταστήσουν Αθηναίους κληρούχους.

Οι Ρωμαίοι αργότερα, για να πλήξουν τη Ρόδο, ανακήρυξαν τη Δήλο ελεύθερο λιμάνι· τότε εγκαταστάθηκαν εκεί πολλοί ξένοι μεταφέροντας μαζί και τις λατρείες των θεών τους. Ύστερα από δύο φοβερές εχθρικές επιθέσεις (88 και 69 π.Χ.) η ζωή στη Δήλο άρχισε να φθίνει και ο συνοικισμός της να περιορίζεται, για να εγκαταλειφθεί εντελώς στα τέλη του 5ου αι. μ.Χ. Από τότε έρημη, η Δήλος χρησίμευσε μόνο ως βοσκότοπος.

Από την Αναγέννηση και μετά την επισκέφθηκαν διάφοροι περιηγητές αναζητώντας ίχνη της αρχαιότητας.

Τι αναφέρει η Αρχαιολογία

Οι ανασκαφές στη Δήλο –τις οποίες ξεκίνησε το 1873 η Γαλλική Αρχαιολογική Σχολή– αποκάλυψαν τα σπουδαιότερα σημεία του ιερού του Απόλλωνα και της αρχαίας πόλης. Όλα αυτά τα ερείπια, οι νεκροί δρόμοι, τα ερειπωμένα σπίτια με τις αυλές που διακοσμούνται με λαμπρά μωσαϊκά, διασώζονται στην αρχική τους θέση ακόμα και σήμερα. Πέρα από την ειδική καλλιτεχνική αξία τους, προσφέρουν άμεση και χαρακτηριστική αίσθηση της καθημερινής ζωής σε έναν χώρο όπου αναπτύχθηκε για τόσους αιώνες μια εξαιρετικά ποικιλόμορφη και πλούσια δραστηριότητα.

To ιερό του Απόλλωνα και τα δημόσια κτίρια που το περιστοιχίζουν βρίσκονται στη βορειοδυτική πλευρά του νησιού. Το τέμενος του Απόλλωνα βρίσκεται στη θέση αμέσως μετά το λιμάνι. Μετά τα προπύλαια του ιερού (2ος αι. π.Χ.) και την Αγορά των Κομπεταλιαστών (Ιταλών εμπόρων που είχαν εγκατασταθεί στη Δ.) βρίσκεται ο Οίκος των Ναξίων (560 π.Χ.) και ανατολικότερα το κτίριο Γ, μία από τις πιο καλοδιατηρημένες κατασκευές του νησιού.

Η Ιερά οδός, πλαισιωμένη από αναθηματικές βάσεις, οδηγεί εμπρός στους τρεις ναούς του Απόλλωνα. Γύρω από τον έναν, τον πώρινο, είναι χτισμένοι σε ημικύκλιο πέντε θησαυροί, ένας αρχαϊκός και τέσσερις κλασικοί.

Και οι τάφοι τής Όπιδας και της Άργης, όπως και των Υπερβόρειων Παρθένων;

Στην ανατολική πλευρά του περιβόλου του ιερού υπάρχει το Πρυτανείο (αρχές 5ου αι. π.Χ.). Τη βόρεια πλευρά του ιερού διασχίζει η Στοά του βασιλιά της Μακεδονίας Αντίγονου (τέλη 3ου αι. π.Χ.), μπροστά από την οποία βρίσκεται η Θήκη, τάφος της Όπιδας και της Άργης, των δύο Υπερβόρειων Παρθένων που παραστάθηκαν στη γέννηση του Απόλλωνα· ο τάφος των δύο άλλων Υπερβόρειων Παρθένων, της Λαοδίκης και της Υπερύμης, βρίσκεται στο Σήμα, στη δυτική πλευρά του τεμένους, η οποία, όπως και η νότια, κλείνει με τη Στοά των Ναξίων.

Κοντά στους ναούς του Απόλλωνα βρίσκεται το Αρτεμίσιο, ναός του 7ου αι. π.Χ., σε έναν χώρο που ήταν λατρευτικός από τη 2η χιλιετία π.Χ., όπως πιστοποιούν πολλά μυκηναϊκά αναθηματικά ευρήματα. Επάνω στον αρχαϊκό ναό κατασκευάστηκε άλλος κατά την ελληνιστική περίοδο.

Βόρεια του Αρτεμισίου βρίσκονται το Εκκλησιαστήριο και το Θεσμοφόριο. Βόρεια του τεμένους του Απόλλωνα βρίσκονται η συνοικία της Λίμνης, ναός αφιερωμένος στους 12 θεούς, το ιερό της Λητούς και η περίφημη Λεωφόρος των λεόντων. Πρόκειται για σπουδαία δείγματα της αρχαϊκής τέχνης της Νάξου, μοναδικά στον ελληνικό χώρο.

Στη συνοικία του θεάτρου, ΝΑ, έχουν αποκαλυφθεί πολλές κατοικίες με ωραία μωσαϊκά. Στα Ν προβάλλει η συνοικία του ποταμού Ινωπού και η Ταράτσα των Ξένων θεών με το Ηραίο, τον μοναδικό ναό ελληνικής θεότητας στην περιοχή (!). Μια σκάλα, νοτιότερα, οδηγεί στην κορυφή του Κύνθου και στο Άντρο, όπου κατά τα ελληνιστικά χρόνια χτίστηκε ένα ιερό του Απόλλωνα. Στην κορυφή του λόφου υπάρχει το Κύνθιο, ένα από τα ιερότερα σημεία της Δήλου

sakketosaggelos.gr


ΑΝ σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ..ΕΔΩ...  για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου
Continue reading

Η πραγματική Νέσι; Σε κοινή θέα ο σκελετός θαλάσσιου τέρατος 170 εκατ. ετών που βρέθηκε στη Σκωτία


Χαρακτηρίζεται ως ένας εξαφανισμένος ιχθυόσαυρος

Ο απολιθωμένος σκελετός του ζώου που έμοιαζε με δελφίνι και ονομάστηκε «το τέρας του Στορ Λοχ» βρέθηκε το 1966 στο νησί του Skye από ένα ντόπιο διευθυντή σταθμού ηλεκτρικής ενέργειας

Ένας γιγάντιος θηρευτής με εκατοντάδες δόντια που κυριαρχούσε στις θάλασσες πριν από 170 εκατ. χρόνια επιτέλους θα βρεθεί σε κοινή θέα από τους επιστήμονες, μισό αιώνα μετά την ανακάλυψή του.

Ο απολιθωμένος σκελετός του ζώου που έμοιαζε με δελφίνι και ονομάστηκε «το τέρας του Στορ Λοχ» βρέθηκε το 1966 στο νησί του Skye από ένα ντόπιο διευθυντή σταθμού ηλεκτρικής ενέργειας, περίπου 30 χρόνια μετά την πρώτ εμφάνιση της πασίγνωστης Νέσι, του τέρατος του Λοχ Νες.

Το «δελφινοειδές» αρπακτικό χαρακτηρίζεται ως ένας εξαφανισμένος ιχθυόσαυρος, ενώ εκτιμάται ότι είχε μήκος περίπου 4 μέτρων και ότι διέλυε τα θηράματά του με τα κωνικού σχήματος δόντια του. Ζούσε τρώγοντας ψάρια και καλαμάρια, ενώ φαίνεται ότι εξαφανίστηκε κατά την Κρητιδική περίοδο, αρκετά εκατομμύρια χρόνια πριν τους δεινόσαυρους που ζούσαν στην ξηρά.

Για 50 ακριβώς χρόνια, ο σκελετός του πλάσματος αυτού διατηρούνταν στο Εθνικό Μουσείο της Σκωτίας, ωστόσο, οι υπεύθυνοι αποφάσισαν ότι είναι πλέον η στιγμή για το τέρας του Storr Loch να ξαναβγεί στο φως. Οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι πρόκειται για τον πιο ολοκληρωμένο σκελετό ενός τόσο αρχαίου δεινόσαυρου που έχει βρεθεί ποτέ στη Σκωτία.


ΑΝ σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ..ΕΔΩ...  για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου
Continue reading