Τα «μαζεύει» ο Ντίξον: Δεν είχα καμία πρόθεση να προσβάλω τον γενναίο ελληνικό λαό την Ημέρα της Ανεξαρτησίας του

«Περιπλανήθηκα σαφώς απερίσκεπτα σε ένα ναρκοπέδιο. Δεν είχα καμία πρόθεση να προσβάλω τον γενναίο ελληνικό λαό την Ημέρα της Ανεξαρτησίας του», έγραψε μετά από τις αντιδράσεις ο γνωστός δημοσιογράφος, ανασκευάζοντας το αρχικό του tweet.
Δημόσια συγγνώμη αναγκάστηκε να ζητήσει ο Ούγκο Ντίξον, δημοσιογράφος του πρακτορείου Reuters, μετά το άκρως προκλητικό tweet του για τους εορτασμούς της 25ης Μαρτίου.
«Ετσι γιορτάζουν οι ριζοσπάστες αριστεροί του ΣΥΡΙΖΑ και οι εθνικιστές των Ανεξάρτητων Ελλήνων την Ημέρα Ανεξαρτησίας», έγραψε χαρακτηριστικά ο δημοσιογράφος του πρακτορείου Reuters, αναρτώντας στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter μία φωτογραφία με τανκς να παρελαύνουν.
Ωστόσο δεν μπορούσε ούτε να φανταστεί ότι αυτό του το σχόλιο θα προκαλούσε θύελλα αντιδράσεων από Έλληνες χρήστες του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης.
«Ούγκο Ντίξον γιατί προσβάλλεις τη μνήμη των Ελλήνων που πολέμησαν και πέθαναν για την ανεξαρτησία μας το 1821 μετά από 400 χρόνια σκλαβιάς;» έγραψε προς το δημοσιογράφο ένας χρήστης.
«Οι οδηγοί αυτών των τανκς είναι υπερήφανα εγγόνια εκείνων που πολέμησαν κατά των Ναζί στο Β' Παγκόσμιο Πόλεμων και έδωσαν στην Ευρώπη την πρώτη νίκη», σχολίασε ένας άλλος.
Ωστόσο δεν μπορούσε ούτε να φανταστεί ότι αυτό του το σχόλιο θα προκαλούσε θύελλα αντιδράσεων από Έλληνες χρήστες του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης.
«Ούγκο Ντίξον γιατί προσβάλλεις τη μνήμη των Ελλήνων που πολέμησαν και πέθαναν για την ανεξαρτησία μας το 1821 μετά από 400 χρόνια σκλαβιάς;» έγραψε προς το δημοσιογράφο ένας χρήστης.
«Οι οδηγοί αυτών των τανκς είναι υπερήφανα εγγόνια εκείνων που πολέμησαν κατά των Ναζί στο Β' Παγκόσμιο Πόλεμων και έδωσαν στην Ευρώπη την πρώτη νίκη», σχολίασε ένας άλλος.
«Περιπλανήθηκα σαφώς απερίσκεπτα σε ένα ναρκοπέδιο. Δεν είχα καμία πρόθεση να προσβάλω τον γενναίο ελληνικό λαό την Ημέρα της Ανεξαρτησίας του», έγραψε μετά από τις αντιδράσεις ο γνωστός δημοσιογράφος, ανασκευάζοντας το αρχικό του tweet.
ΑΝ σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ...ΕΔΩ.. για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του
διαδικτύου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου